Gå til innhold

Hvordan bli "Good looking"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Jeg fant dette emnet når jeg søkte litt rundt, så jeg og slenger meg på med ett par spørsmål:

 

1. Lite søvn, kan det gjøre deg blekere og få deg til å se mer slapp ut? (Er også plaget med hodepine)

 

2. Jeg har begynt med en 'fakt' hvor jeg hever øyenbrynene mine hele tiden med vilje slik at det ser naturlig ut, fordi jeg selv mener at jeg ser ti ganger bedre ut, da. Når jeg ikke gjør det ser jeg ganske slapp ut, og det irriterer meg grenseløst fordi jeg har ganske store og fine øyenbryn. Trenger veiledning her eller noe slikt, fordi etter en stund gjør det forbanna vondt rundt øynene, øyenbrynene og pannen.

--------

 

Takker for alle svar! :D

Endret av FredrikH
Lenke til kommentar
Hvordan kan JEG bli en good looking? Trenger råd! Er gutt!

 

Er 13 år, mørkebrunt, fett hår.

1,78 høy, tynn - omtrent four-pack.

 

Men jeg trenger råd på hvordan jeg kan bli good looking! Altså utsende-messig helst!

Alle råd tar jeg i mot... ALLE! :)

 

Tipper at flere ungdommer der ute kunne tenke seg de samme svarene, så dere hjelper nok flere enn meg ved å svare alvorlig... :p;)

 

Takk på forhånd! :p:);):D

 

Du kan lære deg å snakke rent norsk først.

Du er så ung at jeg vil ikke kalle deg en ungdom, du er fortsatt et barn. Og jeg tror du uansett kommer til å ende opp med sportsklær og masse hårgelé, og noen falske smykker fra markeder i spania, og litt Axe under armene.

Lenke til kommentar

Blek håret, skaff deg en wesc hood i lysegrønn, stapp buksa i sokkene, snus ;)

 

Jeg fant dette emnet når jeg søkte litt rundt, så jeg og slenger meg på med ett par spørsmål:

 

1. Lite søvn, kan det gjøre deg blekere og få deg til å se mer slapp ut? (Er også plaget med hodepine)

 

--------

 

Takker for alle svar! :D

 

Ja. Søvn er meget viktig.

I see. Er det noe fasit på hvor mange timer man bør sove i døgnet?

 

7-9 timer er vel det optimale

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

UANSETT hva du gjør, ikke tenk at det er viktig med dyre klær. Når jeg var fjortiss NEKTA jeg å gå med klær som ikke var av kule merker. Jeg blir FLAU av å tenke på hvordan jeg var da.

på fredag fant jeg ett par VANVITTIG kule slim fit bukser på cubus som kosta 300 kr og jeg liker dem mye bedre en noen andre bukser jeg har. Samme med en svart cardigan jeg har. kosta 200 kr på en butikk jeg ikke husker navnet på, det ser også rått ut ;)

 

Jeg LOVER deg at det ser bedre ut en å gå rundt med en WESC logoflash genser. Finn klær som har bra passform, og dritt i merket.

 

Personelig liker jeg så enkle klær som mulig, helt hvite v-halsgensere etc.

Men viktigest av alt, finn noe du liker. Ikke kle deg som alle andre bare for du vill være kul. Finn noe du virkelig liker og kjør på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...