Mats Danielsen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Heisann! Kommentarer rundt "The oil dream" skrives her! The oil dream Endret 29. september 2007 av mats-dani Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg antar at du er sammen med han andre som startet på akkurat det samme prosjektet før i dag? Isåfall; hva er poenget med to tråder? Hvis ikke: Copy whore Goscinny Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Hehe, jeg kikket litt på YouTube så synes jeg det så sykt stilig ut. Men det som er at jeg faktisk har begynt i motsetning til en annen. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Åja, du mener i motsetning til de som allerede har begynt å helle olje over hardwaren? Det er dem du mener som ikke har begynt? Men du skal ialflall lage et plexiopsett og kanskje bruke det over litt lengre tid? Permanent? De andre gutta gjør ikke det, de gjør det bare for gøy. Dessuten er det jo ikke farlig med to like prosjekt heller Goscinny Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Kanskje litt feilposta spør du meg, du kunne jo helelr starta i casemod kategorien først da. Lenke til kommentar
jchoft Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 kanskje verdt å skaffe seg noe klar ikke-vegitabilsk olje... ...om ikke vegitabilsk olje nettopp er poenget med dette bygget? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hehe copywhore. Hehe jaja skal bli artig å se du gjør litt mer ut av det, men ikke kom her å si at du ikke så på vår! first price:) Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hey, ikke for å være frekk, men hvordan går det med prosjektet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå