usmans Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 hei, skal nå til uken til Manchester og tenkte å utsette mobilkjøpet til jeg var der nede. (har hørt at det er billigere der). Men så står jeg fast på hvilken modell jeg skal velge. Er ikke så kresen på teknologi men mer på design. Tenkte på LG PRADA eller noe lignende , evn om jeg får Armani phone der nede. Er det noen som vet om armani phone finnes der nede? Evn hvor mye jeg sparer på prada kjøp der nede? Noen designtelefoner dere anbefaler? Og er det noen som er kjent der nede som kan anbefale et sted å kjøpe telefonen (A) Jeg er veldig blond når det gjelder mobilkjøp, så håper at noen her inne kan hjelpe meg. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) hei, skal nå til uken til Manchester og tenkte å utsette mobilkjøpet til jeg var der nede. (har hørt at det er billigere der). Men så står jeg fast på hvilken modell jeg skal velge. Er ikke så kresen på teknologi men mer på design. Tenkte på LG PRADA eller noe lignende , evn om jeg får Armani phone der nede. Er det noen som vet om armani phone finnes der nede? Evn hvor mye jeg sparer på prada kjøp der nede? Noen designtelefoner dere anbefaler? Og er det noen som er kjent der nede som kan anbefale et sted å kjøpe telefonen (A) Jeg er veldig blond når det gjelder mobilkjøp, så håper at noen her inne kan hjelpe meg. På forhånd takk! 9602457[/snapback] Du kan jo sjekke med Carphone Warehouse, de har butikker i Manchester. Om de selger Armani er jeg usikker på, men LG Prada har de i hvert fall. Gjør oppmerksom på at du ikke får norsk språk installert om du kjøper telefon i England. Jeg gjorde det fjor, og må nøye meg med engelsk. Du kan jo selvfølgelig gjøre noe med saken....men, vet ikke hvordan det blir med garantien da. Endret 30. september 2007 av Pepsi Lenke til kommentar
usmans Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 takk for svar skal sjekke med dem men er det noen som vet noe om armani telefonen evn en annen tlf som har hovedfokus på design ( har hatt sirocco shine osv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå