sisal Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg prøver å koble til en annen pc på min tilkobling, men får bare opp at den ikke finner server. Jeg har skrevet navnet på internettleverandør samt mitt brukernavn og passord. Jeg har sjekket innstillingene i alternativer for int.og det står endog at tilkoblingen er aktiv. Dette er første gang jeg prøver å koble til en annen pc enn min, så det er mulig jeg har gjort ting galt. Det er ikke noe i veien med modemet, da jeg benytter meg av det nå. Er det noen som kan/ vil hjelpe med råd? Lenke til kommentar
sisal Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Jeg prøver å koble til en annen pc på min tilkobling, men får bare opp at den ikke finner server. Jeg har skrevet navnet på internettleverandør samt mitt brukernavn og passord. Jeg har sjekket innstillingene i alternativer for int.og det står endog at tilkoblingen er aktiv. Dette er første gang jeg prøver å koble til en annen pc enn min, så det er mulig jeg har gjort ting galt. Det er ikke noe i veien med modemet, da jeg benytter meg av det nå. Er det noen som kan/ vil hjelpe med råd? 9602452[/snapback] Jeg får opp meldingen : Modem mangler/ Port com 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå