wats Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) er det noen som får opp at du har ingen tilgang til ein delt mappe som andre deler på nettverket? når eg prøver og dele ein mappe så kommer denne medlingen opp hos dei andre som prøver å komme inn på , noen som hveit va problemet er? eh bruker windows vista Endret 29. september 2007 av wats Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Sjekka om du har en form for firewall kjørende? Ville tro det er noe sånt innebygget i vista. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Sjekk at ingen blir blokket fra å kople seg til maskinen din i Local Security Policy Endret 30. september 2007 av GeirGrusom Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Sjekk at ingen blir blokket fra å kople seg til maskinen din i Local Security Policy 9604386[/snapback] Hvordan kom du inn på "local security setting", geirgrusom? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) er det noen som får opp at du har ingen tilgang til ein delt mappe som andre deler på nettverket? når eg prøver og dele ein mappe så kommer denne medlingen opp hos dei andre som prøver å komme inn på , noen som hveit va problemet er? eh bruker windows vista 9602415[/snapback] Hvilken melding får du opp? og skriv mer utfyllende.. får å komme inn dit i vista må du gå til kontrolpanel>adminstrative verktøy> lokal sikkerhets policy> lokale policyer så finner du det der (dette skal uansett være prefixet i vista) Endret 30. september 2007 av thomasy932 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) *edit* argh! Hos meg stod Guest under "Deny Access..." saken, og dermed fikk ingen koplet til maskinen min. Men når jeg fjernet det, fungerte det fint. Endret 30. september 2007 av GeirGrusom Lenke til kommentar
wats Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 takk for svar, men finner ikke den lokal sikkerhetspolicy på administrator verktøy :S har lagt ved bilde, noen som hveit hvorfor eg ikke finner det? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 er ikke dette typisk google føde da? gøgel Lenke til kommentar
wats Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 hjelper ikke finner ikke det, har 2 bærbare marskiner å den andre finner det med 1 gang menst den data som eg bruker hjemme finner det ikke kan det ha noe med hvilken vista versjon eg har? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 har du admin priveligeer, og ikke en normal bruker? Lenke til kommentar
wats Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 står inne på bruker kontoen at eg er admin men? Lenke til kommentar
wats Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 står inne på bruker kontoen at eg er admin men? Lenke til kommentar
wats Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 (endret) oppz sorry for at eg postet så mange men får ikke selette dei:P men tilbake til topic Endret 30. september 2007 av wats Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 spammer ass.... Jeg er også interessert i å vite mer om fildeling i vista... Lenke til kommentar
wats Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 hehe, opdaterte siden og da laget den ein ny post for hvergang, men er det noe forskjel på hvilken vista versjon du bruker? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Aner ikke Men local security policy kan være litt viktig, så den burde være med alle versjonene. Men bladde du deg frem i Group Policy Editor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå