magneska Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hva mer nr. 1? Er nok minst nummer 2. Les hele tråden så forstår du hvorfor... Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Gratulerer som nybakt pappa Flotte bilder , kaffemaskinen synes jeg skiller seg ut fra mengden (mulig at jeg er litt bokeh-freak) Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Gratulerer med åbli nybakt pappa! Nå er det vel bare å seriefotografere for å fange opp de sjeldne smilene i løpet av den første mnd. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Tusen takk for lykkeønskninger etc, både i tråden og på PM. Dette er altså mitt tredje og, får vi tro, siste barn. Det blir en kamp å holde dette fra å degenerere til "dagens-familiebilde-tråden", men på ett eller annet tidspunkt må jo alle tre samles til et "alle-barna-portrett", som kan kvalifisere til print fra JP. Uansett - (gårs)dagens første familiebilde, får sitt navn fra Ramones - We're a Happy Family: Hadde det vært et portrett av kona, hadde trolig tittelen vært I Wanna Be Sedated... Dagens andre bilde - fra i dag - er et litt tøvete snapshot, men jeg hadde lyst på et bilde som passet til Bikini Kill, så her er Rebel Girl: Nå har jeg to ukers velferdspermisjon fra jobben - får håpe det blir anledning til å ta noen litt mer interessante bilder. Endret 14. oktober 2007 av Anew Lenke til kommentar
marekz Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Skal man kjøpe bare en CD i år, så bør det være This Is My Drug Hell med My Drug Hell. Uten tvil en av tidenes beste, og nettopp nyutgitt. Dagens låt er selvsagt hentet fra This Is My Drug Hell: Girl at the Bus Stop. Jeg likte dette - selv om hun kanskje forsvinner litt i s/h konverteringen, så var det en bra komposisjon. Og gratulerer med nyfødt baby! Endret 14. oktober 2007 av marekz Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 I Oslo indre øst, som det heter, er traktorer eksotiske dyr. Inspirert av Monster Magnets Tractor: f/1.4 Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Må få gratulere deg som nybakt pappa og med mange flotte bilder. Likte veldig godt bildet fra i går, på kjøkkenbenken. Traktoren er også fin, stram komposisjon. Cropet eller klarte du deg uten? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Takker. Ingen cropping på traktoren nei. Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Grattis med barnet! Flotte bilder også. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Dagens låt: The Queers - Born to Do Dishes: Lenke til kommentar
kimare Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Her har det skjedd litt av hvert , mens jeg har vært opptatt med mitt...... Gratulerer, bildene er mindre viktige denne gang (de er gode de også, men ikke så pene som babyen) Jeg antar at du krever at barnet skal hete Sigma Lenke til kommentar
morva Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Flotte bilder, og mange gratulasjoner med det siste tilskuddet til familien! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Ny takk til alle nye gratulanter. Jeg antar at du krever at barnet skal hete Sigma Med tanke på at jeg omtaler Sigmaen som objektivet jeg hater å elske, så tror jeg nok ikke det. Katinka er navnet. Her er gårsdagens bilde, som jeg ventet med å legge ut siden det ble litt lite anonymt ifht. bildet jeg deltok i fotokonkurransen med. Dagens låt: 13th Floor Elevators - Levitation f/9, 1/500 sek. og SB-800 fill. Endret 18. oktober 2007 av Anew Lenke til kommentar
kimare Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Et herlig bilde og kanskje ditt beste sålangt i oktoberfesten. Hvordan fikk du til vignetteringen, den passet veldig bra. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Vignetteringen er rett og slett kraftig negativ vignetteringskorreksjon i Bibble. Det måtte liksom til for å løfte bildet - f/9 medførte en litt for rotete bakgrunn for min smak, så jeg brukte vignetteringen til å styre blikket. Her er dagens bilde - dessverre hadde jeg enten dårlig lys eller dårlig tid i dag, så det ble ikke noe særlig. Dagens låt: Talib Kweli - Broken Glass (en favoritt!). Lenke til kommentar
theriksen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ble ikke noe særlig? Jeg syns ærlig talt dette er det beste du har prestert så langt i oktoberfesten, og det er et strålende bilde! Det ser riktig gammelt og møkkete ut, slitent og kjørt og ferdig. Det har et så lekkert preg over seg at det er vanskelig å ta øynene vekk fra det. Strålende arbeid! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Vi har åpenbart ulike preferanser, Theriksen. I dag hadde jeg et par kandidater, men jeg valgte dette veldig raske snapshot'et av et par veiarbeidere. Dagens låt: Marianne Faithfulls fantastiske versjon av John Lennons Working Class Hero: Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Liker bedre dette Gritty realism, bra! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Det er jo ganske lett å finne forfall i Oslos gater, spesielt når man går rundt med Jokke (fred og velsignelse være med ham) og Valentinerenes Alt kan repareres på hjernen... Endret 20. oktober 2007 av Anew Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Bildet postet 18/10 var flott laget. Nydelige farger, men kanskje litt for heftig vignetttering. Det siste bildet minner meg om PMnormal sine bilder, rustent og falleferdig, stilig. Kanskje litt uskarpt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå