magneska Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Fint bilde! Deilig med høst! På tide å komme seg ut i godværet! Endret 8. oktober 2007 av magneska Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Jeg klarte å glemme kameraet hjemme da jeg gikk på jobb i dag - dermed kom jeg meg ikke ut med kameraet før etter mørkets frembrudd. Det ble ikke det helt store, men en 30 sekunders eksponering av Akerselva under en bro, hvor en and bestemte seg for å svømme gjennom bildet, ga meg et utgangspunkt for et litt trippy bilde. Dagens låt: The Red Krayola - Transparent Radiation. Endret 8. oktober 2007 av Anew Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ble jo rene kunsten dette da! Tøft forsøk. Er ikke helt sikker på hva jeg får ut av dette, men bildet får meg ihvertfall til å tenke. Mange stilige bilder i serien din ihvertfall. Liker spesielt godt 1. og 4.10 hittil. Og vi har sikkert mer godt i vente! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Kamerater! Det er på tide med litt hard core marxistisk visesang - dagens låt er fra Knutna Nävars "Svarta listornas folk", utgitt på Proletärkultur, plateselskapet til broderfolkets svar på AKP (ml), KPML( r ), i det herrens år 1973. Vi snakker sjølproletarisering på høyt nivå: I alla länder En blågul flagga eller stjärnbanneretdet är inte våra symboler Våra huvudstäder är Peking och Tirana Där vajjar den röda fanan Kring den kan vi alla samlas och ingenting får stoppa oss Aight? Ikke det mest spennende bildet, men jeg måtte få Knutna näver ut av blodet. (Låta kan forøvrig lastes ned lovlig herfra: http://www.df.lth.se/~roubert/fsf/cd2/track23.mp3) Endret 9. oktober 2007 av Anew Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 fint bilde og bra komponert. Veit selv hvor vanskelig det kan være å få til slike bilder med 30mm... En gammel fabrikk langs Akerselva? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Jøss! Noen likte det... Personlig syns jeg det er litt kjedelig - hadde noen litt mer radikale komposisjoner, men gikk for en som var litt rett på, siden det passer best til stalinistisk visesang. Må jo forsøke å holde meg litt til konseptet. Jeg er mest misfornøyd med lyset, men fant ut at lyset aldri kommer til å falle riktig på den fordømte pipen uansett, så da fikk det bli mot solen (som uansett er under dette bildets horisont). Dette er ganske riktig en gammel fabrikk langs Akerselva - trolig et gammelt veveri - men i dag er det ikke mye klassekamp der - det er lokalene til Gastronomisk institutt. Lenke til kommentar
morva Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) synes det hadde vært på sin plass med en svart/hvit konvertering av dette bildet! Endret 10. oktober 2007 av morva Lenke til kommentar
Anew Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) synes det hadde vært på sin plass med en svart/hvit konvertering av dette bildet! Det egner seg ikke noe særlig for svart/hvitt siden det er så mye tom, blå himmel, IMHO. Endret 10. oktober 2007 av Anew Lenke til kommentar
magneska Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kjenner en kar som hadde som sommerjobb å demontere en sånn pipe! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Skal man kjøpe bare en CD i år, så bør det være This Is My Drug Hell med My Drug Hell. Uten tvil en av tidenes beste, og nettopp nyutgitt. Dagens låt er selvsagt hentet fra This Is My Drug Hell: Girl at the Bus Stop. Endret 14. oktober 2007 av Anew Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Skal man kjøpe bare en CD i år, så bør det være This Is My Drug Hell med My Drug Hell. Uten tvil en av tidenes beste, og nettopp nyutgitt. Dagens låt er selvsagt hentet fra This Is My Drug Hell: Girl at the Bus Stop. Synes nok jenta forsvant litt i komposisjonen. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Synes nok jenta forsvant litt i komposisjonen. Hun kom nok ikke helt heldig fra s/h-konverteringen nei. Har hatt absolutt null tid i dag, så dette er en hard crop fra et snapshot på veien hjem fra jobb (ca. 1300x900 pixels!). Lenke til kommentar
Anew Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Dagens låt: Spacemen 3 - Big City (Everybody I Know Can Be Found Here) ...nå stikker vi på sykehuset! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) For de som ikke skjønte det, så ble altså gårsdagens bilde postet ca. 30 sekunder før vi dro avgårde til Rikshospitalet for å avslutte et ca. 9 måneder langt prosjekt: Dagens låt: Talib Kweli - Joy f/2.0, SB-800 bouncet fra taket. Endret 12. oktober 2007 av Anew Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Her er det bare å gratulere med flott barn og flott bilde! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Her er det bare å gratulere med flott barn og flott bilde! Dette støtter jeg opp om. Gratulerer. Tom Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 fine bilder og gratulerer med baby Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Gratulerer så mye med nydelig baby, fint bilde og det faktum at du ikke ble kastet ut av heimen fordi du satt på internett når vannet gikk! Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Gratulerer så mye. Nr. 2, 3, eller 4 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå