Jankee Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Finnes det ferdige moduler for filbehandling (åpne, lukke lagre) i java. Har lett litt men har ikkje funne noko. mvh JanEirik Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jepp, det finnes en pakke for akkurat det formålet : java.io :wink: Kanskje ikke akkurat det svaret du letet etter, men jeg kjenner ikke til noen andre måter å gjøre det på. FileReader/Writer klassene er forsåvidt så greie å bruke at jeg ser ikke helt hvor mye som kan forenkles. Et tips kan være å sette seg skikkelig inn i in/outputstreams og objektserialisering (det forenkler en del). Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Du tenker kanskje heller på dialogbokser for lagring og åpning? Dette finnes hvertfall lett tilgjengelig. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Det var meir det MortenH kom med som svar eg tenkte meg, har du nokon moduler tilgjengeleg event linker til slike moduler. mvh JanEiirk Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 http://java.sun.com/j2se/1.3/docs/api/java...ileChooser.html Her vil du finne det du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå