kimare Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Første bildet er veldig bra. Andre bildet klassisk og litt blasst. Tredje bildet er friskt. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Dag 4 "Havmannen" edit: endret fargeprofil og minsket bildestørrelse. Endret 4. oktober 2007 av stoners Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Dag 4"Havmannen" edit: endret fargeprofil og minsket bildestørrelse. 9634831[/snapback] Bra! Mulig du kunne fått mer ut av det med å være der i grålysninga eller like før solnedgang. Sånn som det er nå er lyset litt for skarpt. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Syns allikevel det var ganske så stilig. selv om det er lyst på ene siden. Lurer også på om de fuglene er levende eller om de er en del av kunsten? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Fuglene er nok veldig levende. Det er et fuglepar som holder hus der. http://www.photosight.org/photo.php?photoid=31465&ref=author Lenke til kommentar
Anew Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg hadde veldig sansen for dette. Mykt og rolig. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Stilrent og beroligende. Flott var det Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Dag 5 "Løv" Skulle ønske det var litt bedre nærgrense på 50mm. Endret 5. oktober 2007 av stoners Lenke til kommentar
kimare Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Dag 5"Løv" Skulle ønske det var litt bedre nærgrense på 50mm. 9642853[/snapback] Det finnes større blader.......... Forøvrig er det litt midtstilt. Tanken og bildet er bra men bladet litt lite. Dessuten er det vel det denne øvelsen handler om. Å finne løsningene med det utstyret man har......... Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Man oppdager hvor avhengig man er av cropping og å rette horisonter i etterkant. Dette bladet ligger midtfjords, så jeg dro rundt i båten for å lete etter det best egna bladet Men fin tur. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Man oppdager hvor avhengig man er av cropping og å rette horisonter i etterkant. Dette bladet ligger midtfjords, så jeg dro rundt i båten for å lete etter det best egna bladet Men fin tur. 9643276[/snapback] Samme her, omsider har får jeg faktisk reell trening i rette horisonter ut av kamera. Det handler i forbausende stor grad om bevissthet og konsentrasjon Kun 5. oktober og allerede tekniske forbedringer i fotograferingen, en vakker dag kommer kanskje de kreative forbedringene også Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Dag 6 ble det ingen bilder. Dag 7: "Høst" Liten fjelltur idag, og alle bildene så riktig så bra ut på skjermen til kamera. Men det meste gikk i søpla når jeg kom hjem. Så jeg ble egentlig ikke så veldig fornøyd med dagens bilde. Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Dag 6 ble det ingen bilder. Dag 7: "Høst" Liten fjelltur idag, og alle bildene så riktig så bra ut på skjermen til kamera. Men det meste gikk i søpla når jeg kom hjem. Så jeg ble egentlig ikke så veldig fornøyd med dagens bilde. 9655178[/snapback] Komposisjonen er vel helt kurant. Men hverken furua eller utsikten er spektakulære. (Hva var årsaken til at de gikk i søpla. Feileksponering? Uskarpe? Annet?) Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Stort sett at gjennomføringen ble ikke like bra som tanken bak bildet. Forstyrrende elementer osv. Endret 7. oktober 2007 av stoners Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Flotte bilder, synes 3.-4.oktober skiller seg ut blandt bildene. 3.oktober pga. orginalitet+farger. 4.oktober pga. renhet +farger. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Grunnet dårlig tid så må jeg trekke meg fra dette Takker for alle tilbakemeldinger Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Grunnet dårlig tid så må jeg trekke meg fra dette Takker for alle tilbakemeldinger Det var jo synd. Får håpe du komemr sterkere tilbake. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå