Gå til innhold

Sparke sammen en liten turnering i nær framtid?

Har du lyst til å være med på en turnering  

143 stemmer

1. 1. Har du lyst til å være med på en turnering

• Ja!
      83
    • Hvis det er nok påmeldte
      21
    • Nei
      10
    • Jeg vil bare stemme..
      29

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Det håper vi. Dette tar tid, når ingen ting er planlagt.. Kom med alt dere vil skal være med, regler osv.. Så tar det kanskje kortere tid. ;)

Lenke til kommentar
Det håper vi. Dette tar tid, når ingen ting er planlagt.. Kom med alt dere vil skal være med, regler osv.. Så tar det kanskje kortere tid. ;)

CB-regler?

Lage 5 on 5 mix....folk bare melder seg på og man mixer dem deafult i Exel.

da er de 5 på Lag igjennom hele cupen...siden man har 1.6 og source servere kjører vi begge

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

At oppsettet ligger i Excel.. Det vil si at om en melder seg på, blir han puttet på et randomlag som det er plass på. Slik skjer det bortover..?

Sånn som jeg skjønner det blir det slik:

- 1 - 1

- 2 - 2

- 3 - 3

- 4 - 4

- 5 - 5 Osv..

Slik at første mann som melder seg på kommer på plass 1, andre mann plass 2, tredje plass 3 osv.. Så når det har komt til 5, starter de på en ny liste.

Dårlig forklart..? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Da kan det lett bli clan vs clan.. Er enig med JohndoeMAKT i at man burde melde seg på, og få 100% random lag. De blir bare satt tilfeldig sammen. ;)

Lenke til kommentar
At oppsettet ligger i Excel.. Det vil si at om en melder seg på, blir han puttet på et randomlag som det er plass på. Slik skjer det bortover..?

Sånn som jeg skjønner det blir det slik:

- 1 - 1

- 2 - 2

- 3 - 3

- 4 - 4

- 5 - 5 Osv..

Slik at første mann som melder seg på kommer på plass 1, andre mann plass 2, tredje plass 3 osv.. Så når det har komt til 5, starter de på en ny liste.

Dårlig forklart..? :p

ja det var noe sånt jeg mente...for hvis an mixer selv blir jo d antagelig satt sammen teams som er flinke og andre som ikke er så flinke...men hvis man mixer helt tilfeldig så blir det kanskje 3 flinke og 2 ikke så flinke...

det går ann å lage et oppsett i Excel så man skriver nedover i en liste, og i ark2 så blir det fikset 5og5 i lag!!

og man plukker ut tilfeldig hvilke lag som spille mot hverandre...

Endret av cHilfiger
Lenke til kommentar

Men viss en bruker helt tilfeldige person for alle lag så vil du ende opp med mange som ikke stiller. Dette gir walkover og de som vil spille får ikke gjort det.

Derfor stemmer eg på å lage egen mix så eg ikke ender opp med noen som ikke stiller. Viss du finner mix selv så har du mer kontroll på om de er serriøs eller ikke. Ser ikke problemet med clanvsclan eller mixvsclan. Nivået er ikke sååå høyt i denne turneringen og vi har da alle sett mix'er som har gjort det veldig bra på LAN rundt om i norge før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...