Gå til innhold

Oktober med KM 5D og 35/2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Allerede 17. oktober

To alternativer i dag, jeg bestemte meg for dette:

Whoa! Det var utrolig kult - en av Oktoberfestens absolutte höydare for meg. Bra komposisjon, lys, innhold, alt... :thumbup:

Takk for hyggelig tilbakemelding

Her kommer også mitt 18. bilde.

PICT3066web.jpg

Lenke til kommentar

Siden jeg har dårlig tid til forumet, så har jeg valgt å se på hva du som har sparket i gang dette prosjektet har holdt på med. Det gleder meg at du har utviklet deg så mye som stilsikker fotograf siden du begynte her på forumet. Det du holder på med er absolutt innenfor min smak for tiden, kimare. Det er kjekt å se at du er i ferd med å bli like mye søppelfotograf som jeg er ;)

Lenke til kommentar

@anew:

Godt å høre at det er mulig å endre seg :)

@PMnormal

Takker for all skryt kom gjerne med mer ;) Forøvrig føler jeg selv at jeg har utviklet meg mer i løpet av Oktoberfesten enn det 1,5 året før det. For meg som fotograf har oktoberfesten vært en veldig bra utviklingsarena. Når det gjelder søppelfotografering så er det et resultat av at man må ha apparatet med seg på jobb for å ha mulighet til å ta bilder i dagslys. Tida er 30 minutter i Haugesund sentrum, som du vet finnes det der masse søppel og forfall for en fotograf...

Her kommer dagens bilde, denne gang fra sjøkanten:

PICT3132web.jpg

Lenke til kommentar

Veldig mange fine bilder her, vanskelig å plukke ut 1 - eller 3 - for den saks skyld.. ;) "Game over" bildet var veldig godt komponert.

Takk, forresten, for å ha tatt initiativet til Oktoberfesten! Jeg tror aldri jeg har lært så mye om fotografering som på denne måneden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...