Bruker-88036 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det siste bildet (s/h) var skikkelig bra. Likte det godt. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Ingenting fungerte i dag, ikke det at jeg prøvde så hardt. Til slutt klarte jeg å rote fram dette. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Vi forsøker igjen med mitt 12. bilde. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Dette var stilig. Fine farger og enkel komposisjon. Tom Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Du er flink til å se motiver som andre fotografer glatt trasker forbi. Bilbildet er postermateriale synes jeg. Og løvbildet var ikke helt ueffent det heller Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Kulerammebildet er stilig! Fin demo av dybdeskarphet. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) I dag var jeg i tvil, men endte med dette: Det andre alternativet var dette: Endret 17. oktober 2007 av kimare Lenke til kommentar
kimare Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 14. oktober 15. oktober 16. oktober Lenke til kommentar
kimare Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Allerede 17. oktober To alternativer i dag, jeg bestemte meg for dette: Dette nådde ikke opp. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Allerede 17. oktober To alternativer i dag, jeg bestemte meg for dette: Whoa! Det var utrolig kult - en av Oktoberfestens absolutte höydare for meg. Bra komposisjon, lys, innhold, alt... Lenke til kommentar
kimare Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Allerede 17. oktober To alternativer i dag, jeg bestemte meg for dette: Whoa! Det var utrolig kult - en av Oktoberfestens absolutte höydare for meg. Bra komposisjon, lys, innhold, alt... Takk for hyggelig tilbakemelding Her kommer også mitt 18. bilde. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Nasjonalmonumentet Haraldsstøtta: fra den andre sida: Lenke til kommentar
kimare Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Gårsdagen gav det første landskapsbildet. Her kommer månedens første portrett: PS ikke kopier Matteas badestil, den er ikke behaglig Lenke til kommentar
Anew Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Herlig! Eldstedatteren min pleide også å holde på sånn... Nå har vi skikkelig badekar, så det er slutt på den tiden. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Siden jeg har dårlig tid til forumet, så har jeg valgt å se på hva du som har sparket i gang dette prosjektet har holdt på med. Det gleder meg at du har utviklet deg så mye som stilsikker fotograf siden du begynte her på forumet. Det du holder på med er absolutt innenfor min smak for tiden, kimare. Det er kjekt å se at du er i ferd med å bli like mye søppelfotograf som jeg er Lenke til kommentar
kimare Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 @anew: Godt å høre at det er mulig å endre seg @PMnormal Takker for all skryt kom gjerne med mer Forøvrig føler jeg selv at jeg har utviklet meg mer i løpet av Oktoberfesten enn det 1,5 året før det. For meg som fotograf har oktoberfesten vært en veldig bra utviklingsarena. Når det gjelder søppelfotografering så er det et resultat av at man må ha apparatet med seg på jobb for å ha mulighet til å ta bilder i dagslys. Tida er 30 minutter i Haugesund sentrum, som du vet finnes det der masse søppel og forfall for en fotograf... Her kommer dagens bilde, denne gang fra sjøkanten: Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Gårsdagen gav det første landskapsbildet. Her kommer månedens første portrett: PS ikke kopier Matteas badestil, den er ikke behaglig Dette var knallbra! Morsomt, originalt og godt utført! Grattis! Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg må si meg enig i at badekar-bildet var flott! Jeg måtte smile da jeg så det, veldig morsomt :-) Lenke til kommentar
kimare Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Dagens bilde: Game over! Dagene flyr og jeg fåt dessverre ikke tid til å kommentere bildene. Muligens er den ekstra tiden prioritert til å ta bilder Lenke til kommentar
marekz Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Veldig mange fine bilder her, vanskelig å plukke ut 1 - eller 3 - for den saks skyld.. "Game over" bildet var veldig godt komponert. Takk, forresten, for å ha tatt initiativet til Oktoberfesten! Jeg tror aldri jeg har lært så mye om fotografering som på denne måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå