tomsi42 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) En uke er gått og her er mitt siste bidrag denne uken. Vi får se hva neste uke bringer, et par ideer har man jo. Dette ble bra - interessante ting i forgrunn, mennesker, og liten DOF. Men de rammene dine liker jeg ikke... Tom Edit: Fjernet bilde fra quoten Endret 10. oktober 2007 av tomsi42 Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Helt enig angående rammene, men bildet var flott. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Veldig flott bilde med fine farger. Likte dybde(u)skarpheten. Jeg liker dog heller ikke at du har så store rammer. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Nok et flott høstbilde (har sett mange slike i den siste uken her på forumet ). Kanskje ville det blitt enda litt finere med større dybdeskarphet? Men du hadde kanskje ikke så mye lys å gå på. Forøvrig litt uenig med de andre kommentarene, synes rammer ofte har noe for seg. Rammer kan gi bilder et lite je ne sais quois, eller en liten følelse av "kunst", men snapshots blir vel heller ikke kunst kun ved å slenge en ramme rundt heller... Endret 8. oktober 2007 av sverrelerre Lenke til kommentar
kimare Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Dagen bidrag Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nok et blink-skudd. Hvor finner du alle disse motivene ? Tom Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Flotte bilder du har tatt, Kimare. Flotte fargekombinasjoner med blomsterbildet. Ditt siste bilde er stilig det også, vet ikke helt hvorfor jeg syns det, men likte det umiddelbart. Nedslitt, rustent og med fine linjer. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Dagen bidrag 9663361[/snapback] en absolutt høydare, denne kunne jeg hatt på veggen. kanskje jeg ber om å få en bedre redigert utgave uten de j+&%la rammene.... Lenke til kommentar
morva Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Flott igjen Kim Are. Rene, tydelige linjer. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hei! Både 7.10 og 8.10 er veldig bra i mine øyne. Liker spesielt godt 8.10. Flotte linjer! Blir inspirert av dette! Lenke til kommentar
kimare Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Mer skitten realisme: Fortsatt med rammene som etterhvert er mer diskutert enn bildene. Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Dekorativt og fine farger, men s skitten realisme er skitten realisme! Not my cup of tea! Lenke til kommentar
kimare Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Oktobers første svart-hvitt bilde: Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Stilig bilde igjen, men etter mitt syn har du vært noe unøyaktig med tanke på linjene. Jeg ville ikke ha hatt med øverste 5 mm og nederste 2-3 mm. Men fint bilde likevel. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Enig med Autoxave her, er horisonten litt skeiv? Horisont og horisont.. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Målet er ingen cropping, noe jeg har klart på de 9 siste Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Jeg er enig med Autoaxe at du burde ha croppet litt. Jeg skulle også hatt litt mer dybdeskarphet (ca. en blender). edit: Eller at du hadde fokusspunktet litt lenger inn. Men stilrent er det. Motivet passer godt til sort/hvitt. Og mye mer behagelig ramme. Tom Endret 10. oktober 2007 av tomsi42 Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Målet er ingen cropping, noe jeg har klart på de 9 siste Du har vel ikke skutt håndholdt? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Målet er ingen cropping, noe jeg har klart på de 9 siste Det holdt jeg mindre enn tre dager. Men helt klart et lurt mål. Tom Lenke til kommentar
kimare Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Du har vel ikke skutt håndholdt? Det er en grunn til at jeg prioriterte innbygd bildestabilisator når jeg kjøpte kamera . Håndholdt ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå