kimare Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Jeg er med på oktoberfest og vil poste mine bidrag i denne tråden. Jeg skal kun bruke objektivet 35/2 i hele oktober. Jeg skal kun laste opp et bilde hver dag. Jeg skal kun laste opp et bilde fra en dato. Nå er objektivet er festet, og det tas av tidligst 1. november. Andre deltakere finner du her: Oktoberfest - en måned, en brennvidde Mitt OktoberFest|OnePrimeOctober finner dere her. Endret 2. oktober 2007 av kimare Lenke til kommentar
kimare Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) I mitt første bidrag falt allerede prinsippet om ingen klipping Til PM det er en svak klipping jeg også kunne gjort på slides Endret 3. oktober 2007 av kimare Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Fint bilde, men ikke fantastisk! Og cropping! FYFY Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Svak cropping? Vi snakker nesten 2:1 her. Men bakgrunnsfargen var fin, men kirketårnet ødela synes nå jeg. Det ble også feil at han hadde hånda foran ansiktet. Endret 1. oktober 2007 av Jurgis Lenke til kommentar
kimare Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Mitt andre bidrag er av Sørbø Kirke på Rennesøy Ingen crop Endret 3. oktober 2007 av kimare Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 På en eller annen sprø måte er det akkurat som om noe mangler her. Kirkespir kanskje? Morsomt at månen er med høyt der oppe. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 På en eller annen sprø måte er det akkurat som om noe mangler her. Kirkespir kanskje? Morsomt at månen er med høyt der oppe. Han brukte opp kirkespiret i bildet fra i går ;o) Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Bra teknisk, men som andre har nevnt så er det veldig snålt å se en kirke uten spir! Stort pluss for månen! Lenke til kommentar
kimare Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Siden jeg aldri fikk til det med kirkespir forsøker jeg noe mer jordnært 3. oktober Lenke til kommentar
kimare Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Mitt 4. bidrag Lenke til kommentar
kimare Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 5. oktober Fortsatt ingen cropp, bakgrunnen er dog bluret ut. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Dette var meget bra. Tett komposisjon gjør seg bra på slike bilder. Fine farger og skarpt. Kul bil. Etter min mening et av de beste oktoberbidragene hittil. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Flotte bilder, men jeg har en tendens til å henge meg opp i rammer som ødelegger jeg...vet ikke hva det kommer av, men har alltid følt det slik at disse rammene forstyrrer. RandiA Lenke til kommentar
arTsy Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 rammer er bra...siste bildet duger! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 rammer er bra...siste bildet duger! 9646343[/snapback] :!: :!: Skal være enig i at det ikke var så helt dumt på det siste bildet... RandiA Lenke til kommentar
kimare Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Allerede 6. oktober, feste fortsetter selvsagt Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Veldig fint bilde.. litt dominerende ramme. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) 5: Killermotiv, men jeg syns det er for mørkt/livløst, og så irriterer det meg at du har fjernet hjulene på det gamle gliset. 6: Herlige farger, og det lyset jeg gjerne skulle ha sett i det forrige bildet. (ok, ikke akkurat det lyset, for det ser litt hardt ut, men det sparker...) Endret 6. oktober 2007 av Anew Lenke til kommentar
kimare Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg noterer ivrig alle tips til forbedringer, ang hjulene på bilen. Skyggen medførte at man knappest så dem, dermed valgte jeg likegodt å blure dem ut. En dag jeg får bedre tid skal jeg bearbeide bildet skikkelig og se hva jeg kan få til. Da skal jeg skrive ut et A4 ark og gi eieren. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 En uke er gått og her er mitt siste bidrag denne uken. Vi får se hva neste uke bringer, et par ideer har man jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå