StevieG8 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Jeg kjøpte meg ny data på Spaceworld i stad. Jeg kjøpte den dataen som stod i butikken til "Utstilling". Når jeg kom hjem skulle jeg bare formatere den. Da måtte jeg trykke på F2 med en gang jeg startet marskinen. Da kom jeg til den blå skjermen. Så trykte jeg på "Load setup defaults". Men så skjer det ingen ting. Da skal jeg vel formatere den? Eller er det noe annet jeg må gjøre? Endret 29. september 2007 av StevieG8 Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Du formaterer ikke ved å trykke f2 ved oppstart. D letteste for deg er vel i sette inn recovery cd som pleier å følge med pc'ne i dag. Sett inn cd-start maskinen på nytt og den blir satt opp som om den var ny. Lenke til kommentar
StevieG8 Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 hehe:P Var det jeg også trudde. Men jeg fikk ikke noe cd med. Han sa at jeg bare skulle gå inn der, så skulle alt gå tilbake til sin normale vista versjon når jeg trykket på noe.(noe han selvfølgelig ikke sa hva var) Nå kommer jeg jo ikke inn siden de fra spaceworld har passord på den. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Du vet hva formatere er? Da sletter du alt. Enten så skjønner han i butikken ingen ting eller har du misforstått. Ligger windows på den? Du kan formatere og installere med windows cden. Samme for vista viss du lurte på det. http://oss.viztnd.com/xpinstallasjon.shtml Endret 29. september 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
StevieG8 Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Veit jo hva formatere er :!: Men han karen i butikken så at jeg skulle trykke på F2 og formatere derfra:P hehe. Trudde jeg sljønte det. Men det gjorde jeg altså ikke:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå