samyboy Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Kjøpte Mist 500w fra microplex denne uka. Kjøpte den typen som har avtagbare kabler. PCIE-kablen har bare "kabel" i 4 av de 6 på den ene siden. Hvilken side skal hvor? |x|x|----------------------------|_|_| |x|x|----------------------------|x|x| |x|x|----------------------------|x|x| Håper dere skjønner Endret 29. september 2007 av samyboy Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ganske sikker på at det er likegyldig. Jeg bare koblet kjermkortkabelen fra strømforsyninga til skjermkortet, uten å se nevnevrdig på den. Den kabelen er oppbygget med +12 volt på den ene raden (3 pinner, gule ledninger), og Jord (0v på den andre, svarte ledninger) (Rediger overskriften din til: "Kopling av MIST 500W avtagbare kabler" uten caps lock) Lenke til kommentar
genesis Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Slikt står vel i en manual?ser psuèn slik ut bak`?http://www.hardware.no/tester/stromforsyning/seks_stoysvake_stromforsyninger/25879/8PCI-e kabelen skal vel ha seks kontakter i begge sider?http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PSUCPCIE165Det virker jo bare til å være en rett vei å sette inn kablene på både PSU og skjermkort.edit_ikke caps i topic, står forresten msit... beaten by the crew Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Jepp, den ser slik ut. Prøvd begge veier, og det går ann og koble den til på begge sider også.. For jeg mener også å ha lest at det var en sånn failsafe greie.. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Pluggene er slik at de bare kan settes i én vei. Dette for at man ikke skal kunne kopple pluss på minus, og omvent. Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Poenget her er ikke hvilken vei de skal settes inn, men hvilken side som skal hvor. Den ene seksern inneholder 4 pins, mens den andre sida har 6 pins! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Som jeg skrev, det har ingen betynding. Jeg tengte ikke over det da jeg koplet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå