Gå til innhold

Moonlight vampyr serie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi vampyrer ikke er ekte. Derfor kan hver eneste vampyrserie finne opp sine egne regler, slik som Joel Silver tydligvis ikke vil at vampyrer skal ha noe spesielt godt nattesyn ;)

Syntes episoden var grei nok, uansett bra at de "bygger opp" nye karakterer. Men har likt de forrige episodene bedre.

Lenke til kommentar
Fordi vampyrer ikke er ekte. Derfor kan hver eneste vampyrserie finne opp sine egne regler, slik som Joel Silver tydligvis ikke vil at vampyrer skal ha noe spesielt godt nattesyn ;)

En ting er da felles for alle de som lager sine egne vampyrunivers; vampyrer er alltid "creatures of the night", og da bør de kunne se bedre i mørket enn det jeg kan.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Et par ting jeg skulle ønske:

- mindre dyriske vampyrer

- kraftigere vampyrer

- større vampyrsamfunn (Eneste vampyrene i fellesskap er vel Josef og vaktene)

- ghouls (Når en vampyr før på et menneske får han en tilknytning til personen, blir kraftigere for hvert bitt. Ghouls har superstyrke og ekstra helse og slikt)

- at vampyrer ikke kan drikke "lagret blod", eller iallefall at det smaker piss (Slik at det er større fristelse for ferskt blod)

- ikke-fortelle-alt-i-første-episode (om vampyruniverset)

- at Mick ikke holder hånden opp mot sola for å "blokkere" sola

- Kristin Belll??? :innocent:

Jeg syns de gjør en god jobb og serien er bra, men vi har vel alle vår egen forestilling om hvordan vi ville laget vårt eget vampyrunivers :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg visste det var mer bak josef karakteten, elsker og få litt innblikk i fortiden hans. Hadde ikke trudd han hadde elsket noen og var såpass snill. Anyway utrolig fin episode, blir litt skuffet om Mick blir nødt til og spore opp gammle dama hans og drepe hun igjen.

Lenke til kommentar
Et par ting jeg skulle ønske:

- mindre dyriske vampyrer

- kraftigere vampyrer

- større vampyrsamfunn (Eneste vampyrene i fellesskap er vel Josef og vaktene)

- ghouls (Når en vampyr før på et menneske får han en tilknytning til personen, blir kraftigere for hvert bitt. Ghouls har superstyrke og ekstra helse og slikt)

- at vampyrer ikke kan drikke "lagret blod", eller i alle fall at det smaker piss (Slik at det er større fristelse for ferskt blod)

- ikke-fortelle-alt-i-første-episode (om vampyruniverset)

- at Mick ikke holder hånden opp mot sola for å "blokkere" sola

- Kristin Belll??? :innocent:

Jeg syns de gjør en god jobb og serien er bra, men vi har vel alle vår egen forestilling om hvordan vi ville laget vårt eget vampyrunivers :)

Du har bare lest for mange Vampire: Masquerade-bøker tror jeg :) Det har jeg også forresten.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Så nettopp første episode. Var litt skeptisk til serien fordi det med en privatetteforsker som også er vampyr har blitt gjort i serien Angel før. Elsker både Angel og Buffy, så måtte uansett gi serien en sjanse, og etter å ha sett første episode er jeg glad for at jeg gjorde det! Jeg kan ikke huske sist jeg så en så god åpningsepisode på en serie. Sammenlignet med åpningsepisoden av f.eks. Angel var dette flere lysår foran. Håper de følgende episodene klarer å holde samme nivå som premieren.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Har akkurat sett meg igjennom denne serien på ett par dager. Veldig fornøyd, men sesongavsluttningen var noe tam.

Hvorfor i alle dager har CBS kanselert denne? Virker jo som den går bra, den vant "people's choise award", og to uker senere ble den kanselert. Den greide t.o.m. og få bra rating i en tids-slot som alltid har gått dårlig. Var snakk om at Sci-Fi skulle kjøpe den opp, men har ikke funnet noe mer om det.

EDIT: noe som er litt artig er at i stedet for å sende flere tonn nøtter til tv-selskapet, donerer de blod til blodbanker, registrerer seg i ryggmarg-databaser og donerer penger til de fattige. :wee:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...