hinduuu Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 konge episode, hun reporter dama var hot i club klærene sine ;P Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 fyfaen dagens episode var helt vill, for en slutt . Viste det var noe muffins med Morgen, denna serien bare bygger seg opp, ene episoden etter den andre blir bare bedre og bedre. Utrolig, gleder meg så vilt til neste uke. Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) enig, rå episode! utrolig bra edit: hvorfor brukte mick lommelykt? vampyrer er natt"dyr" og ser i mørket. Endret 11. november 2007 av nilsMeister Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Fordi vampyrer ikke er ekte. Derfor kan hver eneste vampyrserie finne opp sine egne regler, slik som Joel Silver tydligvis ikke vil at vampyrer skal ha noe spesielt godt nattesyn Syntes episoden var grei nok, uansett bra at de "bygger opp" nye karakterer. Men har likt de forrige episodene bedre. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Fordi vampyrer ikke er ekte. Derfor kan hver eneste vampyrserie finne opp sine egne regler, slik som Joel Silver tydligvis ikke vil at vampyrer skal ha noe spesielt godt nattesyn En ting er da felles for alle de som lager sine egne vampyrunivers; vampyrer er alltid "creatures of the night", og da bør de kunne se bedre i mørket enn det jeg kan. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Hufff hva er det du har gjort beth. Dumme kjærring :< Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hufff hva er det du har gjort beth. Dumme kjærring :< Hun har ikke sendt sms i fylla vel? Da blir jeg skuffet. Skal se episoden om 30min! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Er nok litt værre enn det ja, vent og se. Håper for gudsskyld hun ikke dør, da mister mick sjansen til og bli menneske igjen. og dæven, likte faktisk Coraline også. Så mye håp for den karrakteren der og mye drama mellom Mick og Beth. Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Håper virkelig Coraline overlever!! Likte henne utrolig godt etter denne episoden! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Liker serien sånn passe. Kan ikke måle seg med Angel, men er helt grei underholdning. Synes også Mick er litt for snill. Han burde være litt mer hardcore, men det kan jo forandre seg videre i serien. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Et par ting jeg skulle ønske: - mindre dyriske vampyrer - kraftigere vampyrer - større vampyrsamfunn (Eneste vampyrene i fellesskap er vel Josef og vaktene) - ghouls (Når en vampyr før på et menneske får han en tilknytning til personen, blir kraftigere for hvert bitt. Ghouls har superstyrke og ekstra helse og slikt) - at vampyrer ikke kan drikke "lagret blod", eller iallefall at det smaker piss (Slik at det er større fristelse for ferskt blod) - ikke-fortelle-alt-i-første-episode (om vampyruniverset) - at Mick ikke holder hånden opp mot sola for å "blokkere" sola - Kristin Belll??? Jeg syns de gjør en god jobb og serien er bra, men vi har vel alle vår egen forestilling om hvordan vi ville laget vårt eget vampyrunivers Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 jeg visste det var mer bak josef karakteten, elsker og få litt innblikk i fortiden hans. Hadde ikke trudd han hadde elsket noen og var såpass snill. Anyway utrolig fin episode, blir litt skuffet om Mick blir nødt til og spore opp gammle dama hans og drepe hun igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Et par ting jeg skulle ønske: - mindre dyriske vampyrer - kraftigere vampyrer - større vampyrsamfunn (Eneste vampyrene i fellesskap er vel Josef og vaktene) - ghouls (Når en vampyr før på et menneske får han en tilknytning til personen, blir kraftigere for hvert bitt. Ghouls har superstyrke og ekstra helse og slikt) - at vampyrer ikke kan drikke "lagret blod", eller i alle fall at det smaker piss (Slik at det er større fristelse for ferskt blod) - ikke-fortelle-alt-i-første-episode (om vampyruniverset) - at Mick ikke holder hånden opp mot sola for å "blokkere" sola - Kristin Belll??? Jeg syns de gjør en god jobb og serien er bra, men vi har vel alle vår egen forestilling om hvordan vi ville laget vårt eget vampyrunivers Du har bare lest for mange Vampire: Masquerade-bøker tror jeg Det har jeg også forresten. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Skal innrømme at jeg har vært svært skeptisk til denne serien siden begynnelsen, men helgens episode var såpass bra at jeg er blitt frelst. Endelig får vi se litt mer av det som Angelus engang brakte til Angel serien. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 ja, var en flott episode. Litt trist også, stakkars Beth ;P Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Trist og opplysende episode, en av de beste i mine øyne Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Så nettopp første episode. Var litt skeptisk til serien fordi det med en privatetteforsker som også er vampyr har blitt gjort i serien Angel før. Elsker både Angel og Buffy, så måtte uansett gi serien en sjanse, og etter å ha sett første episode er jeg glad for at jeg gjorde det! Jeg kan ikke huske sist jeg så en så god åpningsepisode på en serie. Sammenlignet med åpningsepisoden av f.eks. Angel var dette flere lysår foran. Håper de følgende episodene klarer å holde samme nivå som premieren. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Har akkurat sett meg igjennom denne serien på ett par dager. Veldig fornøyd, men sesongavsluttningen var noe tam. Hvorfor i alle dager har CBS kanselert denne? Virker jo som den går bra, den vant "people's choise award", og to uker senere ble den kanselert. Den greide t.o.m. og få bra rating i en tids-slot som alltid har gått dårlig. Var snakk om at Sci-Fi skulle kjøpe den opp, men har ikke funnet noe mer om det. EDIT: noe som er litt artig er at i stedet for å sende flere tonn nøtter til tv-selskapet, donerer de blod til blodbanker, registrerer seg i ryggmarg-databaser og donerer penger til de fattige. Endret 6. juni 2008 av mushi Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 hey. noen som vet om det går ann å skaffe seg denne serien på dvd? prøvde å finne den men ikke noe hell Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Den har ikke kommet ut enda. Men du kan signe up her så sier de ifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå