Gå til innhold

Moonlight vampyr serie

Anbefalte innlegg

Ny serie fra cbs, handler om en dektektiv som er vampyr og faller for ei dame som ikke er vampyr. TRudde først det skulle være noe billig dritt, eneste grunnen for at jeg ga serien en sjangse var pga Logan som spiller i Veronica Mars er med her. " utrolig kul skuespiller " men ja, serien forbausa meg noe jævlig. Dere burde så absolutt ta en titt på den.

hjemmeside

Mick St. John is a captivating, charming and immortal private investigator from Los Angeles, who defies the traditional blood-sucking norms of his vampire tendencies by using his wit and powerful supernatural abilities to help the living. In a life-altering twist of fate, Mick was "bitten" 60 years ago by his new bride, the seductive Coraline. Forever 30 years of age, Mick's as handsome and charismatic as the day he was "turned," and he eschews others of his kind who view humans only as a source of nourishment. With only a handful of like-minded confidantes for company, including the eternally young, wealthy and mischievous Josef, a hedge fund trader who relishes his uniqueness, Mick fills his infinite days protecting the living.

One night years ago, a single act of kindness changed Mick when he saved a young girl's life, making him want to be a better vampire. Now their paths cross again and Mick develops a distinctive bond with Beth Turner, who has grown into a beautiful, ambitious Internet investigative reporter. Reconnecting with her unleashes feelings Mick knows he can't pursue without exposing that part of him that would make him a monster in Beth's eyes. As Mick lives between two realities, fighting his adversaries among the undead and falling in love, he discovers the mysteries and pleasures that a valuable life has to offer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det at "Logan fra V.M" er den eldste vampyren i LA, og innehaver liksom en slags sjef-stilling over de andre er litt absurd. Det er ingenting ved fyren som passer til denne rollen i det hele tatt.

Syns også at hovedrollen er altfor snill, moralskt dominert, klijeaktig amerikansk. Herregud, greit nok at han e "snill-vampyren" i byen. Men etter å ha vært vampyr i 50 år så er det ingen som er så forbanna pusete og nølende som han fyren der.

Lenke til kommentar

Vil ikke si noe om det ennå, har ikke vært så mange episoder ennå som har bygd opp karakterne. Og spesielt logan fyren trur jeg det ligger mye mer bak, hitill så kan jeg skjønne hvorfor hovedpersonen er så snill vampyr. Han ble jo ikke akuratt vampyr av eget ønske, og heller ikke så morsomt og måtte drepe dama han elska med og brenne henne ihjel.

Lenke til kommentar

Greit nok at det går an å skjønne hvorfor han er snill. Han var snill før han ble vampyr liksom. Men jeg liker å tro at det å være vampyr i 50 år setter sine spor uansett om man er supersentimental og kjempesnill.

Vi har sett "snille" vampyrer før, og de har nå ihvertfall sinne til å drepe og rive ting i stykker!

Han i Moonlight syns jeg bare er sytete og kjedelig.

Lenke til kommentar
vil se en serie om smiling jack fra bloodlines jeg

Det kunne blitt fett. Han er jo rundt 400 år, og skal jo visstnok ha vært pirat i sine yngre dager, så det burde være nok av muligheter for å lage en serie basert på livet hans. Noe ala Young Indiana Jones kanskje, der "gamle" Jack forteller om eventyrene "unge" Jack opplevde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...