ViD Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Hei. Jeg får ikke min playseats Evolution Solberg Edition logitech til å fungere sammen med forza 2. Skal sies at jeg aldri har prøvd på noen andre spill heller. Den fungere fint til pc men ikke til xbox 360 Er det noen programmer som må oppdateres for at den skal fungere på xboxen? Takk Endret 29. september 2007 av ViD Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Playseat med Logitech ratt elr noe sånt? 360 støtter bare dems ratt. Lenke til kommentar
ViD Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Playseat med Logitech ratt elr noe sånt? 360 støtter bare dems ratt. 9601596[/snapback] Jeg får ingen av delene til å fungere. Må jeg få lagt inn noen drivere eller noe? Med en gang jeg plugger i så vrir rattet på seg, og justere seg som vanlig. Men fungere ikke når jeg kommer inn i selve spillet Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Hvilket ratt har du? som jeg skreiv over så er kun logic3(elr var det madcatz?) rattet og 360 trådløst rattet støttet. Alt annet fungerer ikke. Endret 29. september 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
ViD Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Hvilket ratt har du? som jeg skreiv over så er kun logic3(elr var det madcatz?) rattet og 360 trådløst rattet støttet. Alt annet fungerer ikke. 9601644[/snapback] Det står bare logitech på rattet. Men det fulgte også med girspak + pedaler. Vet ikke hva mer enn at det er et logitech ratt. joo, etter å ha googla, så fant jeg ut at det var Logitech G25! Endret 29. september 2007 av ViD Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det funker dessverre ikke til 360, litt synd siden det er det beste rattet utpå markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå