tina86 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hei! Har nylig reinstallert Windows XP pga en feil på PC-en. Men nå vil ikke PC-en gå i dvalemodus når jeg lukker lokket på min bærbare pc. Ved at jeg kan endre dette ved å gå inn på strøminnstillinger og endre på dette, men problemet her er at jeg ikke får det alternativet. I rullegardinen får jeg kun opp alternativet "Ikke gjør noe". Noen som vet hva dette skyldes, og evt hvordan jeg fikser dette? PS: Får ikke til å sette PC-en i dvalemodus gjennom startmenyen heller. Kan det være at dette mangler? Lenke til kommentar
FinalHorror Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ehm, kunne nesten tro at på et eller annet vis ble det "glemt" å innstalere dvalemodus, selv om dette høres ganske umulig ut...Prøv å innstaler på nytt tipper jeg... Lenke til kommentar
tina86 Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Ehm, kunne nesten tro at på et eller annet vis ble det "glemt" å innstalere dvalemodus, selv om dette høres ganske umulig ut...Prøv å innstaler på nytt tipper jeg... 9601935[/snapback] Men skulle ikke dette ha fulgt med i innstallasjonen av windows? Isåfall hvordan innstallerer jeg davelmodus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå