Fastar Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hei, jeg er en gutt på 17 år på leting etter jobb. Og sliter noe med dette. For en litt tid siden fant jeg en side der de tilbød gratis kurs for å hjelpe deg hvordan søke jobb, lage cv osv. Noen anelser? Hvis dere vet om noen andre plasser/websider der man får gratis kurs gi gjerne svar takk Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hei, tipper det er Aetat du er ute etter. Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Hei, tipper det er Aetat du er ute etter. 9601386[/snapback] Ikke helt... det var et webside for ungdommer og man kunne søke jobb og slikt. Har du en link om info på aetat om kurs eller? Kan jeg bare møte opp i aetatens lokal kontorer og få hjelp eller? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Tja, er sikkert bare å google etter: aetat "gratis kurs" eller: ungdommer "gratis kurs". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå