Gå til innhold

S3/Via's Columbia et alternativ til 9700pro

Pusern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

omfg, jeg er så sinnsykt lei av folk som hele tiden gnåler om geforce 4 mx serien, kortet er hva det er, en strippa versjon av geforce 4 med dens teknologi men ligger målt i krefter likt med geforce 2 pro...

kortet baserer seg på de som ikke trenger high end skjermkort til skyhøye priser, men de som har bruk for et greit nok kort til en billig penge.

hva med ati radeon 9000 pro som en del tror er bra..

lurer uvitende folk med mx serien ?

*tisk tisk*

orker de ikke å lese en artikkel som tar dem 2 min for å forstå betegnelsene så er det sikkert en god del mer som kan svindle dem innen spesifikasjonene...

ser du kun på navnet så er det en god del ting som kan ende opp med å lure deg.

de som dog går i butikken, elkjøp da, for å kjøpe seg skjermkort gjelder også tommelregelen, for guds skyld, les litt før du anskaffer ny hardware, er du en grønnskolling innen alt som heter data så gjør noe annet enn å spør en 40 åring på elkjøp som ennå mener 10gb er mye om datautstyr.

man trenger liksom ikke å gå i fella selv..

nye s3 kortet.

"The chip will be clocked at 300MHz+ for the graphics processor and 300MHz+ for memory, and will use plain DDR"

need i say more ?

det at spekulasjonene starter på et så lavt nivå for deres raskeste kort gir meg en dårlig følelse...

Lenke til kommentar
...nye s3 kortet.

"The chip will be clocked at 300MHz+ for the graphics processor and 300MHz+ for memory, and will use plain DDR"

need i say more ?

det at spekulasjonene starter på et så lavt nivå for deres raskeste kort gir meg en dårlig følelse...

Denne chippen er laget utifra hva laptoper kan klare, derfor lavere speed

Og, ja MX er bøll :rofl: er LOL at nVidia reintroduserte den serien... et par hundrelapper opp så har man jo GF4Ti4200 med alle funksjonene...

Ja, MX serien ble introdusert for å lure folk, det hele er en konspirasjon mot folk som ike har peil på data :lol: Så de kjøpre GF4MX (Forhåpentligvis) for å så, etterhvertm få elendig ytelse i spill, dermed kommer de til å kjøpe noe nytt, mest sannsynlig et nVidia kort, noe nVidia håper på selv seff.

Kapitalistisk tenkegang...

:rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...