Skribenten_ Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 hva skal til for å slippe den årlige repøvelsen. jeg orker ikke mer. jeg klikker vis jeg må inn enda et år! trenger hjelp med å dimme og en slagst "guide til hvordan man kan slippe resten av repøvelsene" Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Si at du bruker Steroider å du slipper. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Si at du har vondt i nakken/ryggen samt migrene etter at du datt ned trappen. Gjerne få legeattest, siden det ikke er mulig å se at du har vondt i nakken/ryggen/hodet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 det kan være ett helvete å dimme fra rep-øvelser. Er en som var med på rep der jeg var, han kom vel på 7. år på rad med lege-attest, leverte denne og fikk slippe rep denne gangen, men han blir kalt inn neste år og leverer det samme, og drar igjen. det er jo uansett bare å ta det rolig og slappe av den uken, jeg sov lenge, hadde det greit på øvelsene, men så har jeg øvelsene frivelig også da Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 http://home.no.net/forsvar/forum/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi der finner du hjelp Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Si at du er redd våpen, den tror jeg hjelper mye. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Totalt off topic, men jeg må bare spørre. Er det bare meg som føler vi snart kan døpe om "Annet" til "Militærlivet"? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Bare lat som du er helt gal. Begynne å sikte på folk med våpena med et skikkelig skummelt uttrykk i fjeset. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Totalt off topic, men jeg må bare spørre. Er det bare meg som føler vi snart kan døpe om "Annet" til "Militærlivet"? 9604970[/snapback] Sant, de fleste trådene har jo nå noe med militæret å gjøre Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hva skjer om man simpelten bare nekter da?? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Fikk høre en fin måte for lenge sida. Skal brukes på skytetreninga da. Var en soldat som ville dimme og ladet AGen med 2 skarpe, en rødfis og 2 skarpe skudd. Han skjøt 2 skudd på blinken, snudde seg og skjøt ett på befalet og to på blinken igjen. Mannen forsvant fort fra militærleiren gitt. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Kjæresten til søstern dimmet sist fredag, han var der en uke. Han slapp pga han har brukket handa, eller no lignende og han var veldig sår i beina.. Dessuten er det veldig lett å slippe militæret for tiden. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Totalt off topic, men jeg må bare spørre. Er det bare meg som føler vi snart kan døpe om "Annet" til "Militærlivet"? Tok et bilde med oversikt over trådene i "Annet" og satt rød firkant rundt dem som hadde med militæret å gjøre. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Og der har du i tillegg glemt å ringe rundt en, så det er vel nesten ingen tvil? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 En kompis av meg gjorde følgende: faka hørselen på det ene øret, det var mer enn nok for å slippe militæret, han fikk da beskjed om at han var ikke tjenestedyktig i fredstid aka. he was now a free man, noe samfunnstjeneste måtte han heller ikke gjennomgå. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 En kompis av meg gjorde følgende: faka hørselen på det ene øret, det var mer enn nok for å slippe militæret, han fikk da beskjed om at han var ikke tjenestedyktig i fredstid aka. he was now a free man, noe samfunnstjeneste måtte han heller ikke gjennomgå. Vel, jeg har veldig nedsatt hørsel på venstre øre, og de ville ikke dimttere meg på dette grunnlaget. Det kommer nok an på hvem som utfører testen. Det var ei skikkelig snerpete kjerring som testet hørselen min. Hun mente jeg juksa når jeg ikke trykket på knappen da det visstnok kom lyder på venstre øre. Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hva skjer om man simpelten bare nekter da?? Fengsel. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hva skjer om man simpelten bare nekter da?? Fengsel. Som igjen sier mye om Norge Lenke til kommentar
haalo Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hva skjer om man simpelten bare nekter da?? Fengsel. Som igjen sier mye om Norge Tja, dette er ikek akkurat noe som skjer bare i Norge, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå