b-real Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) I forbindelse med forumoppdateringen.... Blir det da sluppet noe verktøy som kan gjøre at vi slavene kan hjelpe til å utvikle skins til dette forumet? Jeg ville ha drept for å få hw.no med sort bakgrunn, hvit tekst å få bort denne lyse og til tider MEGET irriterende blåfargen. Noen som vet? Endret 29. september 2007 av b-real Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 I forbindelse med forumoppdateringen.... Blir det da sluppet noe verktøy som kan gjøre at vi slavene kan hjelpe til å utvikle skins til dette forumet? Jeg ville ha drept for å få hw.no med sort bakgrunn, hvit tekst å få bort denne lyse og til tider MEGET irriterende blåfargen. Noen som vet? 9601122[/snapback] Slenger meg på den svarte med hvit skrift! spesielt når det er sent på kvelden så er de ekstreme lyse fargene veldig irriterende for øynene! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Noe slikt dere tenkte dere? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Noe slikt jah, med sorte knapper...alt mørk rett og slett. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Det hadde vel vært noe i den duren ja. (for meg vaffal) Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Kanskje litt mørkt? Men jeg er med den med å lage egne skins ^^ EDIT: kanskje de største nerdene her kan lage et l33t skin? Endret 30. september 2007 av mastergamer Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Når jeg tenker meg om, så ja, det er litt mørkt, ble litt rar med de avatarene.. <..< Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Da kan dere jo benytte dere av Operas vis -> stil -> høy kontrast (s/h) enn så lenge. Edit: Enig i at det ser merkelig ut. Endret 30. september 2007 av Atald Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Kanskje ikke "egne skins" men hva med å velge fargekodene selv til forumet? For eksempel så kan knappene være html knapper og da kan fargen på dem og endres via fargekoder Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Oki? Flott. Har invision board (mener det var no software også...) skins sider som vi kan se på også for tanker, idèer...har noen folk forslag? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Windows skin, Mac skin, Linux skin, CS.S skin, WoW skin etc. Pluss kanskje et skin som har mørk grønn bakgrunnsfarge, og med flere bilder som er "connecta" sammen, slike kretskort bilder, slik at de bildene danner et stort kretskort, kanskje med en CPU slot med en CPU med HW-logoen. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg liker fargene på PS3forum.no bortsett fra det gule da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg