Chizzo Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Har akkuratt Formatert PC-en min, nå som jeg har installert windows på nytt fungerer ikke lyden :S Når jeg prøver å spille av en sang så står det: "Kan ikke spille av filen fordi det er et problem med lydenheten. Det kan være at ingen lydenheter er installert på datamaskinen, lydenheten kan være i bruk av et annet program eller den fungerer kanskje ikke som den skal." hva kan være galt? bruker forresten Windows XP Professional hvis det har noe å si... Takker på forhånd! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 finn ut hvilket lydkort du har i PC-en og last ned de respektive lyddriverene. installer. Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Det er åpenbart at det er drivere du trenger. Gjør det første som MrLee sier; "Finn ut hvilket lydkort du har". Lenger skal du ikke gå der. Det neste du skal gjøre er å finne ut om det er en merke-PC (HP, Dell osv), eller om det er en hjemmelaget PC. Er det en merke-PC, går du inn på produsentens hjemmeside og finner drivere der. Er det en hjemmelaget, går du inn på produsenten av lydkortets sider og laster ned derifra. Så kan du følge MrLees siste punkt. Installer. Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Det er åpenbart at det er drivere du trenger.Gjør det første som MrLee sier; "Finn ut hvilket lydkort du har". Lenger skal du ikke gå der. Det neste du skal gjøre er å finne ut om det er en merke-PC (HP, Dell osv), eller om det er en hjemmelaget PC. Er det en merke-PC, går du inn på produsentens hjemmeside og finner drivere der. Er det en hjemmelaget, går du inn på produsenten av lydkortets sider og laster ned derifra. Så kan du følge MrLees siste punkt. Installer. 9605005[/snapback] Det er en DellPc men vi har bygget den selv, åpna PC-en og fant ut at lydkortet er "SoundBlaster Live!" Www.Soundblaster.com men hvor finner jeg driverne jeg trenger? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 haha, du skal ikke åpne den opp, bare gå inn i enhetsbehandling... google er også en fin sak til å finne drivere mener du konfigurert eller bygget? Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 haha, du skal ikke åpne den opp, bare gå inn i enhetsbehandling... google er også en fin sak til å finne drivere mener du konfigurert eller bygget? 9605829[/snapback] Hehe, Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Hmm...... Har lasta ned en no greier, men når jeg skal installere det så står det: "Setup could not detect any Sound Blaster Audio card on your system. Pleas ensure that your Sound Blaster hardware is properly installed before running this Setup program. Setup will now exit." Ok? Har rota vekk Sound Blaster Live! Cden min hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 finn service taggen På PC-en din (bør stå under på en laptop) klikk deg inn på www.dell.no, klikk på support, skriv inn tag, last ned audiodrivere til din modell PC basert på hva som kommer opp når du legger inn servicetagg.... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 haha, du skal ikke åpne den opp, bare gå inn i enhetsbehandling... google er også en fin sak til å finne drivere mener du konfigurert eller bygget? 9605829[/snapback] Hehe, Hva er forskjellen? 9605845[/snapback] bygd, er det mer, DU som har bygd den for hånd.. konfigurert er det du som bestemmer komponentene, og dell bygger... Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 haha, du skal ikke åpne den opp, bare gå inn i enhetsbehandling... google er også en fin sak til å finne drivere mener du konfigurert eller bygget? 9605829[/snapback] Hehe, Hva er forskjellen? 9605845[/snapback] bygd, er det mer, DU som har bygd den for hånd.. konfigurert er det du som bestemmer komponentene, og dell bygger... 9606115[/snapback] Ok, da er den konfiguert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå