Haddock Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Møtte til siviltjenesste på Dillingøy på tirsdag, dro tilbake etter et døgn og begynte i arbeid på torsdagen, sjekka for litt om jeg hadde penger på kortet før lørdagens ølhandel og det viste seg til min begeistring at jeg hadde godt over 3000kr på kortet, sekka hvor det kom fra og det viste seg at det var siviltjenesta som hadde vært så hyggelig og overført 3051kr til kontoen... Har bare arbeidet i 2 dager, og reisen til og fra Dillingøy kosta meg like under 200kr , så jeg har ikke peiling på hvorfor jeg plutselig får en så hyggelig overaskelse... Noen som er i/har vært i siviltjeneste og kan gjette på hva jeg har gjort for å få inn akkurat dette beløpet? Har ikke søkt om noe ekstra, burde egentlig bare ha fått inn 260kr i dagpenger og 108kr i kosttilskudd... Har det skjedd en feil eller noe? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det kan det.. Ville ha undersøkt det før jeg brukte opp pengene En i troppen min fikk dobbelt opp av dagpenger, utenom å si ifra.. Måtte pent betale tilbake de pengene Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 (endret) ah... Har allerede drukket opp halvparten av pengene nå for å feire... Får satse på at de bare var litt ekstra greie i år, ellers blir jeg gjeldslave.. Endret 30. september 2007 av Haddock Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Skal vi ikke bare drikke bort 1500kr på en helg. Det er mye øl det, og likevel er du våken så tidlig? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 De kan vel ikke kreve at man gir tilbake pengene, men det kan vaere de unnlater a betale en stund. Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) De kan vel ikke kreve at man gir tilbake pengene, men det kan vaere de unnlater a betale en stund. 9603737[/snapback] Selvfølgelig kan de kreve å få tilbakebetalt pengene. Men er du fortsatt i tjeneste? Endret 30. september 2007 av Eurofag Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Skal vi ikke bare drikke bort 1500kr på en helg. Det er mye øl det, og likevel er du våken så tidlig? 9603735[/snapback] Gikk vel rundt 1000 etter en nærmere sjekk... Skal det feires så skal det feires, er ikke hver dag man får 3051kr inn på kontoen. Selvfølgelig kan de kreve å få tilbakebetalt pengene. Men er du fortsatt i tjeneste? 9603753[/snapback] Ja, jeg har holdt på i noen dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå