Tor92 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hei jeg lurte på om det er noen andre her som også tror på Telekinesis, altså evnen til å flytte ting med tankene, få ting til å sveve osv. Har søkt ganske mye på internet og tror faktisk på det. Men tror også at du trenger veldig mye trening og konsentrasjon til å få dette til å funke. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Har du sett på litt for mange Star Wars(The Force) filmer i det siste? Hvorfor tror du på slikt egentlig? Fordi du vil ha spesielle krefter? Det finnes ikke noen videoer som er ekte av folk som flytter ting ved å bruke hjernen. Så hva er det som overbeviste deg så mye at du tror på det? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 mener jeg så noen filmer på discovery hvor de viste en russer som drev på slik, men kan jo godt hende at russerne hadde laget noe fake da. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Finnes mange videoer der ting svever, her for eksempel er en leke. Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Neh.. Sånt tviler jeg ganske sterkt på at går.. Det må isåfall være noe veldig spesielt for å klare å kunne gjøre det.. Hvordan skal tanker kunne flytte noe liksom.. Nei.. Det tviler jeg på Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Alt er mulig, men ingenting i menneske kroppen viser til at vi skulle kunne bevege ting med hjernen. Den eneste logiske muligheten er at et dyr/objekt kunne manipulere vind fra avstand og kontrollere den ekstremt presis, og sist jeg sjekket, har ikke mennesket eller noen andre dyr på jorda den egenskapen. Så nei, telekinesis er nokk bare illusjoner. Endret 30. september 2007 av TronDoZY Lenke til kommentar
V_B Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Den eneste logiske muligheten er at et dyr/objekt kunne manipulere vind fra avstand og kontrollere den ekstremt presis, og sist jeg sjekket, har ikke mennesket den egenskapen. 9604580[/snapback] Huh ? Dette må du forklare, ble litt nyskjerrig. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Dette er bare piss og religiøs overtro. Uten energi kan ingenting flyttes, det skjønner jo alle. Ingen mennesker kan sende energi fra hjernen og bruke den til å flytte noe. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Alt er mulig, men ingenting i menneske kroppen viser til at vi skulle kunne bevege ting med hjernen. 9604580[/snapback] Nuh, jeg beveger ting med tankekraft hele tiden jeg. Feks tenker jeg at jeg skal bevege armen min bort til glasset og løfte det opp. Det hadde ikke skjedd hadde jeg ikke tenkt det (med mindre jeg hadde veldig spessielle spasmer da) EDIT: telekinese blir den ulogiske slutningen av at siden jeg kan flytte noen ting ved å tenke at det skal skje kan flytte andre ting ved å tenke at det skal skje Endret 30. september 2007 av noob11 Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 jaja, du forstår hva jeg mente da. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Den eneste plassen telekinesis virker er i Starwarsuniverset, evt. Harry Potter og X-men. Alt annet er tøv. Lenke til kommentar
Varen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvis folk hadde kunnet gjort overnaturlige ting så hadde det sannsynligvis vært kjent at de kunne gjort det 100%, når som helst. Og ikke bare når de er i et studio hvor de allerede har planlagt hva som skal skje Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Den kipe trege sannheten er nokk dessverre at slikt neppe finntes. Kanskje en gang i fremtiden så får man små hjerne kontrolerte nanobotter som kan kan kontrolere tyngde kraften og på den måten kan man flytte på ting via tankenne Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Alt er ikke mulig, og de som tror det er ekstremt naive. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Dessverre så tror jeg nok ikke at det er mulig å flytte fysiske gjenstander med tankekraft. Det hadde riktig nok vært stilig, men jeg tviler på at det er mulig. Uri Geller som bøyde sjeer på live TV, var forøvrig en juksemaker. Selv jeg klarer å gjenskape hans bøying av sjeer. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Dessverre så tror jeg nok ikke at det er mulig å flytte fysiske gjenstander med tankekraft. Det hadde riktig nok vært stilig, men jeg tviler på at det er mulig. Uri Geller som bøyde sjeer på live TV, var forøvrig en juksemaker. Selv jeg klarer å gjenskape hans bøying av sjeer. 9632663[/snapback] hvordan? presser du bare på alt du har? jeg så en på nyhetene på TV som når han hadde kniver, gafler og skjeer i hånda så ble de myke etter en stund men var vel svindel det og. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Dessverre så tror jeg nok ikke at det er mulig å flytte fysiske gjenstander med tankekraft. Det hadde riktig nok vært stilig, men jeg tviler på at det er mulig. Uri Geller som bøyde sjeer på live TV, var forøvrig en juksemaker. Selv jeg klarer å gjenskape hans bøying av sjeer. 9632663[/snapback] hvordan? presser du bare på alt du har? jeg så en på nyhetene på TV som når han hadde kniver, gafler og skjeer i hånda så ble de myke etter en stund men var vel svindel det og. 9632948[/snapback] Jeg vil ikke avsløre hvordan dette gjøres av flere årsaker. Den viktigste er at jeg er medlem av en av landets foreninger for magikere. Den enkleste forklaringen på dette er at alt er ikke bestandig slik det ser ut. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 hahahahahaha! og jeg kan få et skip til å forsvinne, men jeg lovte han sjømannen at jeg skulle la det være i fred. jeg kan ikke si hvordan det gjøres for da kan andre folk trylle bort skipet hans! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 hahahahahaha! og jeg kan få et skip til å forsvinne, men jeg lovte han sjømannen at jeg skulle la det være i fred. jeg kan ikke si hvordan det gjøres for da kan andre folk trylle bort skipet hans! 9633063[/snapback] Det er mange måter å få ett skip til å forsvinne på. 1. Du kan sprenge det. 2. Du flytte det med motorkraft. 3. Du kan trylle det bort. Bra at du ikke forteller til hvermannsen hvordan man tryller bort et skip, du kan jo tenke deg hvordan det hadde blitt hvis alle hadde gått rundt og trylla bort ting. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ser ingen grunn til å tro på det når det ikke finnes noe bevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå