Gå til innhold

Telekinesis, er det noen som tror på det?

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurte på om det er noen andre her som også tror på Telekinesis, altså evnen til å flytte ting med tankene, få ting til å sveve osv. Har søkt ganske mye på internet og tror faktisk på det. Men tror også at du trenger veldig mye trening og konsentrasjon til å få dette til å funke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt er mulig, men ingenting i menneske kroppen viser til at vi skulle kunne bevege ting med hjernen.

Den eneste logiske muligheten er at et dyr/objekt kunne manipulere vind fra avstand og kontrollere den ekstremt presis, og sist jeg sjekket, har ikke mennesket eller noen andre dyr på jorda den egenskapen.

Så nei, telekinesis er nokk bare illusjoner.

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar

Den eneste logiske muligheten er at et dyr/objekt kunne manipulere vind fra avstand og kontrollere den ekstremt presis, og sist jeg sjekket, har ikke mennesket den egenskapen.

9604580[/snapback]

Huh ?

Dette må du forklare, ble litt nyskjerrig.

Lenke til kommentar
Alt er mulig, men ingenting i menneske kroppen viser til at vi skulle kunne bevege ting med hjernen.

9604580[/snapback]

Nuh, jeg beveger ting med tankekraft hele tiden jeg. Feks tenker jeg at jeg skal bevege armen min bort til glasset og løfte det opp. Det hadde ikke skjedd hadde jeg ikke tenkt det ;) (med mindre jeg hadde veldig spessielle spasmer da)

EDIT: telekinese blir den ulogiske slutningen av at siden jeg kan flytte noen ting ved å tenke at det skal skje kan flytte andre ting ved å tenke at det skal skje :)

Endret av noob11
Lenke til kommentar
Dessverre så tror jeg nok ikke at det er mulig å flytte fysiske gjenstander med tankekraft. Det hadde riktig nok vært stilig, men jeg tviler på at det er mulig.

Uri Geller som bøyde sjeer på live TV, var forøvrig en juksemaker. Selv jeg klarer å gjenskape hans bøying av sjeer.

9632663[/snapback]

hvordan? presser du bare på alt du har?

jeg så en på nyhetene på TV som når han hadde kniver, gafler og skjeer i hånda så ble de myke etter en stund :hmm: men var vel svindel det og.

Lenke til kommentar
Dessverre så tror jeg nok ikke at det er mulig å flytte fysiske gjenstander med tankekraft. Det hadde riktig nok vært stilig, men jeg tviler på at det er mulig.

Uri Geller som bøyde sjeer på live TV, var forøvrig en juksemaker. Selv jeg klarer å gjenskape hans bøying av sjeer.

9632663[/snapback]

hvordan? presser du bare på alt du har?

jeg så en på nyhetene på TV som når han hadde kniver, gafler og skjeer i hånda så ble de myke etter en stund :hmm: men var vel svindel det og.

9632948[/snapback]

Jeg vil ikke avsløre hvordan dette gjøres av flere årsaker. Den viktigste er at jeg er medlem av en av landets foreninger for magikere. Den enkleste forklaringen på dette er at alt er ikke bestandig slik det ser ut.

Lenke til kommentar
hahahahahaha! og jeg kan få et skip til å forsvinne, men jeg lovte han sjømannen at jeg skulle la det være i fred. jeg kan ikke si hvordan det gjøres for da kan andre folk trylle bort skipet hans!

9633063[/snapback]

Det er mange måter å få ett skip til å forsvinne på.

1. Du kan sprenge det.

2. Du flytte det med motorkraft.

3. Du kan trylle det bort.

Bra at du ikke forteller til hvermannsen hvordan man tryller bort et skip, du kan jo tenke deg hvordan det hadde blitt hvis alle hadde gått rundt og trylla bort ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...