b-real Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Ok...Kanskje for UT og UT2k3 fans dah men allikevell: Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Real Life er bare konge er innom hver dag. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Han ble nå meget svarte den karen gitt, Men må si at eg ikke skjønte poenget med den? :oops: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Han ble nå meget svarte den karen gitt, Men må si at eg ikke skjønte poenget med den? :oops: Du må nesten vite hva en redeemer er for noe Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Han ble nå meget svarte den karen gitt, Men må si at eg ikke skjønte poenget med den? :oops:Skulle til å si det samme. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Han ble nå meget svarte den karen gitt, Men må si at eg ikke skjønte poenget med den? :oops:Skulle til å si det samme. Er det dette du mener er en redeemer http://www.redeemer.com/#Begin Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Redeemer er det kraftigste våpenet i Unreal Tournament. Det er en rakett man styrer via 1st person perspektiv, og er uhyre kraftig. Mannen ble lurt til å sikte rett nedover, altså på føttene sine. Dermed, *BOOM* drepte han seg selv. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Ehh ja det høres fornuftig morsomt ut må være som b|real sa at det er noe UT folka syns er morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå