Gå til innhold

Mine Photoshop bilder! Rate and Comment!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som snikpellik sier, det ser veldig photoshop-ish ut. Dette er noe "alle" kan gjøre, så er dessverre ikke så imponert. For det første, du bruker samme effekten på omtrent alle bildene dine(motion blur?). Du bruker ferdige rendere som du ikke gjør noe med, i hvert fall gjør du ikke noe spektakulært. Du bruker en kjedelig font som du bare plasserer tilfeldig.

For å være ærlig, dette minner meg om en typisk "how to make a kick-ass-lol picture for use in forums in just 4 steps!" tutorial fra pixel2life.

Men ikke gi opp, prøv bare på noe nytt :)

Og har rapportert denne, du trenger ikke en egen tråd. Lag heller et nytt innlegg i Den store Photoshop-tråden eller Kreativitetstråden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-INkUtP

No offence, det er kule bilder men det eneste du har gjort er vel motion blura hovedpersonen og lagt det i bakgrunnen og tatt et motiv i forgrunnnen.

Kan legge ut noen av mine snart. Photoshoper som juling og Illustrator og flash og Z-Brush

Lenke til kommentar

Litt for typisk "tutorial-signaturer", om du skjønner? Som sagt har du ikke laga figurene selv, og det er liksom ikke noe jeg ikke har sett før! Tror de fleste kan gjøre det du har gjort med bildene, ihvertfall ved hjelp av tutorials. Forøvrig ville jeg tatt i bruk kurver og fargebalanse for å freshe de litt opp. Det gjøres jo ofte i tutorials og generelt i sånne signaturbilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...