Romis Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Her skal jeg legge alle eller flesteparten av bildene mine, jeg syntes du skal gjøre det samme! Here we go! Rate and Comment! Endret 29. september 2007 av Romis Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Likte veldig det Romis bilde:) syns var bra valgt av farger og fint brushed rundt. hvor finner du renderene dine? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Synes de var litt Photoshop-ish, om du skjønner? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Likte veldig det Romis bilde:) syns var bra valgt av farger og fint brushed rundt. hvor finner du renderene dine? 9600497[/snapback] http://www.premiumrenders.com/ Registrer deg der og gå til Gaming Renders>Characters [EDIT] Slenger inn enda et Endret 29. september 2007 av Romis Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Den store Photoshop-tråden Kreativitetstråden, for de med fantasi ? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Jeg ville lage en tråd der jeg kunne legge ut mine bilder. Og deres om dere føler for det. Unnskyld hvis det er en lingnende tråd Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Mulig jeg har misforstått, men er ikke mye av poenget med Kreativitetstråden og Photoshoptråden å vise fram verkene sine og få kritikk? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Som sagt: Unnskyld hvis det er en lingnende tråd. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det gjør ikke meg noe, jeg bare ville vise at det var andre tråder du kunne ha postet i Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Det er ikke første gangen! Men over til topic? Enda et: Endret 29. september 2007 av Romis Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Som snikpellik sier, det ser veldig photoshop-ish ut. Dette er noe "alle" kan gjøre, så er dessverre ikke så imponert. For det første, du bruker samme effekten på omtrent alle bildene dine(motion blur?). Du bruker ferdige rendere som du ikke gjør noe med, i hvert fall gjør du ikke noe spektakulært. Du bruker en kjedelig font som du bare plasserer tilfeldig. For å være ærlig, dette minner meg om en typisk "how to make a kick-ass-lol picture for use in forums in just 4 steps!" tutorial fra pixel2life. Men ikke gi opp, prøv bare på noe nytt Og har rapportert denne, du trenger ikke en egen tråd. Lag heller et nytt innlegg i Den store Photoshop-tråden eller Kreativitetstråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 No offence, det er kule bilder men det eneste du har gjort er vel motion blura hovedpersonen og lagt det i bakgrunnen og tatt et motiv i forgrunnnen. Kan legge ut noen av mine snart. Photoshoper som juling og Illustrator og flash og Z-Brush Lenke til kommentar
Reached Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg synes de var stygge, sorry. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg synes de var stygge, sorry. Uten å fortelle hvorfor de er dårlige, er posten din til null nytte. Nå vil sikkert noen kverulere og si at min heller ikke er til noen nytte, men det får så være. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kan vel si hvorfor da Synes ikke de var noe fine på grunn av at du egentlig bare har lagt på et render og så tatt en balkgrunn med motion blur. renderene er heller ikke blenda noe bra inn og fargene var ikke noe brae. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Flotters Jeg synes iforsei at bildene er kule nok. Problemet ligger i at du ikke har laget figurene selv, men bare lagt de inn på en bakgrunn og litt effekter, som er ganske like på alle bildene. Men stå på! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Litt for typisk "tutorial-signaturer", om du skjønner? Som sagt har du ikke laga figurene selv, og det er liksom ikke noe jeg ikke har sett før! Tror de fleste kan gjøre det du har gjort med bildene, ihvertfall ved hjelp av tutorials. Forøvrig ville jeg tatt i bruk kurver og fargebalanse for å freshe de litt opp. Det gjøres jo ofte i tutorials og generelt i sånne signaturbilder. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Syns de var kule, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå