Megnus Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Jeg sitter så og si uten mulighet til å bli kjørt bort. Hvordan skal jeg komme meg bort? Tog og så buss? Jeg har jo ikke peiling på hvilke busser og slikt jeg må ta! Det er ikke tilfeldighvis noen andre fra kristiansand jeg kan sitte på med bort? Hadde vært utrolig kult ! Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 hvis du går på gulesider, så kart funksjonen, så kan du skrive inn hvor du skal starte, og stoppe. da ser du en komplett beskrivlse over det Lenke til kommentar
Hallonen Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 enten buss eller tog fra kristiansand til oslo, og så t-bane eller buss til vallhall (trafikanten.no) (husker ikke i farta hvilket stopp som er nærmest..) Lenke til kommentar
kflaathe Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 enten buss eller tog fra kristiansand til oslo, og så t-bane eller buss til vallhall (trafikanten.no) (husker ikke i farta hvilket stopp som er nærmest..) 9601484[/snapback] buss: Sørlandsekspressen buss2: konkurrenten.no buss3: lavprisekspressen.no Tog: NSB I Oslo :Trafikanten Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Skal du ha med deg en del er det kanskje like greit å ta drosje fra Oslo S. Koster neppe mer enn 150,- Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 30. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 (endret) tror kanskje drosje er best ja Edit: ved mindre noen her er har veldig lyst til å ta meg med i deres bil! ^^ btw. er meg og en kamerat som skal. Hyggelige folk begge to haha Endret 30. september 2007 av Megnus Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 så det er ingen jeg kan kjøre med? Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Meg og noen venner skal ta tog , du kan sikkert slå følge med oss hvis du vil? EDIT: Men vi skal nok kansje bare visst vi for til å danne et css lag til compoen(har veldig lyst å dra allikavel så får vel se) Vi er fra Vennesla Endret 1. oktober 2007 av jadaaaaa Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 jeg er også fra vennesla ! eller øvrebø litt nermere sakt Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Hehe , men som sagt visst du vil kan du bare slå følge med oss visst du syntes det er litt kjipt å alene(vet jo ikke om du er alene) Men tog er det rimeligste alternativet hvertfall....og enkleste Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Meg og en kamerat til skal dere ha stasjonære PC-er med? Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Vennen min skal, men jeg bruker bærbar , skal dere på noen form for comp? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Battlefield 2 compo Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Hold dere on topic nå gutta ^^, Jeg reiser med buss fra Arendal (Harebakken) Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 naar er det dere reiser da jadaaaa? Og hvor langt er det aa gaa fra togstasjonen til hallen? Det ser ikke saa langt ut paa google earth Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 naar er det dere reiser da jadaaaa? Og hvor langt er det aa gaa fra togstasjonen til hallen? Det ser ikke saa langt ut paa google earth 9620314[/snapback] Vi tar 10.10 bussen fra Harebakken på torsdagen, regner med vi tar buss/trikk eller taxi fra Oslo S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg