Gå til innhold

Mobil reklame belastet kontoen min med 60,-

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger hjelp! I dag morrest fikk jeg to mellding fra funmobile.no, på mobilen hvor det stod at jeg hadde bestilt medlemskap og tjeneste av dem, pluss at de belastet kontoen min med 60 NOK Nokka som er vanvittig sykt.

Så jeg lure på følgende, hva skal jeg gjøre ? kundeservicen deres var stengt i dag. Noe som plager meg. At de kan finne på noe slikt på en weekend, og at kundeservicen deres er stengt. WTF? Liksom...

Jeg vurdere nå med å anmelde dem på mandags morgen... Har dere noen forslag ?

Det de gjorde var ganske krenkende da, sendte meg 2 meld, tappet kontoen min på mobilen...

Noen av dere som har oppleve dette ?

Mvh LeeZarD

Endret av LeeZarD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okay jeg send dem en epost, og til svar så fikk jeg at tjenesten mellom meg og dem er stoppet. men ingenting om erstatning. så jeg ringte dem, jeg snakka med dem, og dem la på, jeg ringt igjen prata, så la dem på igjen. Så nå tar jeg lovens langearmer med meg.

Lenke til kommentar
okay jeg send dem en epost, og til svar så fikk jeg at tjenesten mellom meg og dem er stoppet. men ingenting om erstatning. så jeg ringte dem, jeg snakka med dem, og dem la på, jeg ringt igjen prata, så la dem på igjen. Så nå tar jeg lovens langearmer med meg.

9612678[/snapback]

Hvis du har vært uhøflig når du pratet med dem så skjønner jeg at de legger på, De flerste slike operatører har en løpene regning til deg så lenge du ikke stopper den selv. Anmelde er kansje litt barnslig, tror nok politet har andre ting å bry seg om. LES memdlems reglel før du klager, du har sikkert godtatt noe som du ikke har lest igjenom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...