Bebeluv Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Da er valget lett, PS3 får alle titlene(Star Wars? ). Mens 360 mangler Haze og Resistance. UT3 kommer også først ut på PS3, med support for mus og tastatur. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 -White Knight Story -Assassins creed -Call of duty 4 -Gran turismo 5 -Motorstorm 2 -GTA4 -Unreal tournament -Haze -Eight Days -Ratchet and clank -Battlefield Bad Company -Resistance: Fall of Man Lenke til kommentar
Akky Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Her er et spill som jeg gleder meg til, kan ikke se at noen har nevnt det: Wet Sjekk trailer på spillet: http://www.apetv.eu/index.php?store=cdon&e...33ps3&link=true Lenke til kommentar
eXz Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Er dere dumme? GOD OF WAR 3!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Oi, gøy å lese gamle innlegg Fin bump. Lenke til kommentar
ToMMzY Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 jeg syns "Little big planet" er det beste. Det var det første spillet jeg kjøpte. Det er et spill for hele familien. Det er nesten som et veldig forbedret verson av Mario. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ser at oblivion er manges favoritt. Lurer på hva spiller går ut på? Drepe og gå opp lvl og sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå