Gå til innhold

hva er de beste PS3 spillene? (kommende også!)


Piratpjokken

Anbefalte innlegg

Før jeg starter med selve inlegget vil jeg si at jeg har tatt en titt på nintendos wii, men den fristet ikke så mye ettersom grafikk var nokså dårlig og spillene var ikke noe for meg (jeg er ikke så opphengt i grafikk, men når man snakker konsoll burde det ihvertfall være litt imponerende. Det er tross alt en spillmaskin).

 

 

 

Så jeg lurte på, hva slags spill kan dere komme med som får meg overbevist om at PS3 er det beste valget?

 

På xbox360 står halo 3 (ikke eneren eller toeren) og gears of war høyt, men det er liksom de eneste.

Så jeg har noen forhåpninger til PS3!

 

 

 

Hvordan er lair og.. hva var det det spillet hette? Du spillte i alle fall som en elitesoldat som doper seg på et merklig gult stoff..

Haze var det (tror jeg)!

Er mass effect xbox360 ene og alene?

 

Jeg vil høre deres yndlinger og håp

+

begrunnelser og SP/MP (hjemme i stua helst!) del .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spill som er ute : R:Fom, Motorstorm, Warhawk, Heavenly Sword og Ninja Gaiden Sigma.

Spill som kommer: GT5, Little Big Planet, Killzone 2, Uncharted, Tekken 6, MGS 4, Haze og FFXIII. Sikkert glemt mange :) Ikke minst Home.

 

Sjekk Gamerankings.com

9600364[/snapback]

 

Du og den Gamerankings, åssen mener du han skal sjekke det til spill som kommer a?

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
Spill som er ute : R:Fom, Motorstorm, Warhawk, Heavenly Sword og Ninja Gaiden Sigma.

Spill som kommer: GT5, Little Big Planet, Killzone 2, Uncharted, Tekken 6, MGS 4, Haze og FFXIII. Sikkert glemt mange :) Ikke minst Home.

 

Sjekk Gamerankings.com

9600364[/snapback]

 

Du og den Gamerankings, åssen mener du han skal sjekke det til spill som kommer a?

9600375[/snapback]

 

Han lurer jo også på hvordan Lair var, greit å lese litt anmeldelser da kanskje. Og om andre PS3 spill generelt.

Lenke til kommentar
Hvordan er lair og.. hva var det det spillet hette? Du spillte i alle fall som en elitesoldat som doper seg på et merklig gult stoff..

Haze var det (tror jeg)!

Er mass effect xbox360 ene og alene?

 

Jeg vil høre deres yndlinger og håp

+

begrunnelser og SP/MP (hjemme i stua helst!) del .

9600292[/snapback]

 

Lair er ganske dårlig mottatt av spill-pressen, mens det er ganske delte meninger hos menigmann, mye kommer ann på om du klarer å lære deg med motion-control når du styrer dragen. :)

 

Haze synes jeg ikke ser allverden ut, men alle regner med at det blir veldig bra, pga. at det er ett flinkeste utviklings-teamene fra vesten.

 

Mass Effect blir tilgjengelig på 360 og PC, men ikke PS3.

 

Av de allerede utkomne spillene jeg vil anbefale deg å skaffe uansett av eksklusiver er de nye 1st party franchisene Resistance, og Heavenly Sword. Begge har kjempebra single-player, og Resistance er det beste FPS-multiplayer-spillet nå. Heavenly Sword er den beste opplevelsen jeg har hatt på lenge.

 

Om en måneds tid så kan du legge til Ratchet & Clank (fra samme studio, Insomniac, som lagde launch-spillet Resistance) til også, og selvsagt Uncharted.

De er vi også ganske sikre på at blir bra, fordi utviklingsteamene aldri har laget noe møl tidligere. :)

 

Unreal Tournament 3 er timed PS3-eksklusiv som også skal komme i år, og alle regner med at det blir det neste store multiplayer-spillet. :)

 

Minna no golf 5 (Everybodys Golf i europa) kommer, og jeg tror at dette er ett spill som kommer til å få en ny fødsel med den nye multiplayerdelen, de som spiller importversjonen fra japan sier det er fantastisk bra, selv om multiplayer-delen virker litt uferdig, men det kommer nesten ukentlige oppdateringer på det med ekstra moduser o.l. :)

(Det er fra før en av de største franchisene på PS2-plattformen fra Japan, bare MGS og FF og Gran Turissimo er større tror jeg, de fortsetter eksklusivt til PS3 iløpet av 2008).

 

Angående multiplattform så er det bare å handle inn Virtua spill, og alt mulig annet annet dilldall, masse bra der. :)

De har blitt flinkere å lage PS3-demoer nå, så du kan jo alltids prøve endel. :)

 

I tillegg kommer mye annet rart i nichevarierte genrer, slik som Eye of Judgement, Singstar, Little Big Planet, osv.

Lenke til kommentar
Unreal Tournament 3 er timed PS3-eksklusiv som også skal komme i år, og alle regner med at det blir det neste store multiplayer-spillet.

 

skjønner ikke helt denne setningen din du, mener du at UT3 er ekslusivt ps3? fordi det kommer nok til PC og du og skal bli synchroniced, altså ps3 spillere kan spille med folk som gamer d gjennom PC

 

og btw, ett spil jeg glemte nevne: star wars, det nye som kommer... virker bra!

Endret av Slugge
Lenke til kommentar
Unreal Tournament 3 er timed PS3-eksklusiv som også skal komme i år, og alle regner med at det blir det neste store multiplayer-spillet.

 

skjønner ikke helt denne setningen din du, mener du at UT3 er ekslusivt ps3? fordi det kommer nok til PC og du og skal bli synchroniced, altså ps3 spillere kan spille med folk som gamer d gjennom PC

9600588[/snapback]

 

Epic som sa at det var tidseksklusiv på PS3 i 2007, under E3.

Hvor lenge avtalen gjelder nøyaktig, og om det stemmer eller ikke, vet jeg ikke. :-/

 

PS3 spillerene får ikke spille ilag med PC-spillerene, det ble klart i uken som gikk. Mark Rein sa at grunnen til dette var at konsollene har lisensering hver gang de skal gjøre forandringer på spillet, det er det ikke på PC-versjonen av spillet, og derfor ville dem ikke klare å holde versjonen kompatible hele tiden uten at det går utover PC-spillerene som isåfall måtte ventet på at PS3-versjonen skulle testes og lisenseres av Sony, og PC-spillerene var Epic sitt brød og smør-marked, og de ønsket ikke at det skulle gå utover dem. :)

 

Men PS3-spillerene får tilgang til PC-spillerene sine kart og mods, og de kan bruke mus/keyboard på PS3 også, selv om de ikke får lov til å spille ilag med PC-spillere. :-/

Lenke til kommentar

Quoter meg selv fra en annen tråd. Dette er spill som kommer innen 6 måneder. Noen allerede i neste måned.

 

Det jeg vet jeg skal ha er:

 

Uncharted - Spillet ser utrolig ut, men det jeg digger mest med det er atmosfæren. Slags shooter, adventure spill på en øy langt ute i stillehavet.

 

Call of Duty 4 - Ødelegg bare miljøer sammen med en mer moderne krigføring. Grafikken ser også meget bra ut, og multiplayer skal være perfekt.

 

Gran Turismo 5 Prologue - Tidenes bilspill?

 

GTA 4 - Tror dette blir tidenes GTA spill. Og det sier bare litt! Mange 100 timer gameplay

 

 

Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - Must buy til alle med PS3!!

 

Stranglehold: Collector's Edition - Likte demoen. Tankeløs skyte i stykker alt spill

 

Battlefield Bad Company - Ser helt rått ut!!

 

SingStar - Must buy

 

Burnout Paradise - Spillet har kanskje den mest avanserte damage moduleringen jeg har sett i noen bilspill. Har også eid alle tidligere Burnout spill. Digger serien.

 

LittleBigPlanet - Har siklet etter dette helt siden GC 2007

 

Brothers in Arms: Hell's Highway - Blir nesten aldri lei av WW2 

 

 

 

Kjøper kanskje disse:

 

Assassin's Creed - Genialt konsept, håper bare at utførelsen blir like bra.

 

Need for Speed ProStreet - Kan endelig EA få laget ett skikkelig godt NFS?

 

Kane & Lynch: Dead Men - Gameplay videoen ser interessante ut.

 

Haze - Spillet ser bra ut, men hvordan er det å spille? Venter på inntrykk fra anmeldere, eventuelt demo.

 

Eye of Judgment - Mulig jeg kjøper dette fra utlandet, kun for å få kameraet  Spillet ser også kult ut, selv om jeg aldri har kjøpt noen kort spill tidligere.

 

Unreal Tournament - Multiplayer mayhem!!

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Ut i fra det jeg har sett, så er min liste her:

 

 

-Assassins creed

-Call of duty 4

-Gran turismo 5

-GTA4

-Unreal tournament

-Haze

-Kane and lynch

-ratchet and clank

-Battlefield bad company

-Resistance - fall of man

-Star wars (det som noen snakket om.. SW er bra!)

 

 

Men de som er must have for meg er vel:

-Assassins creed

-Call of duty 4

-Unreal tournament

-Haze

-Resistance - fall of man

-Star wars

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...