garnok Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Har nettop koblet min ps3 på nettet og laget en psn konto, noe som da er en for EU store I ettertid fant jeg ut at US har en egen store. Er det mulig å logge på den fra norge? Hvordan lager jeg da en ny konto for det? alt jeg ser under psnstore i menyen er nå "logg inn" Kan noen hjelpe meg med dette? regards Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Lag ny bruker-> Lag ny PSN ID-> Velg US som bosted og velg en adresse fra yellowpage-> Klar til bruk i Norge. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Tusen takk. Skal prøve det med en gang *edit: Ja det funka som bare det. Da blir det Skate demo på lørdags kvelden Endret 29. september 2007 av garnok Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Da har du noe å glede deg til! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 but considering how crowded some of the areas can get with six skaters, this can be a blessing in disguise. But any points the PS3 version earns are totally negated by its awful frame rate. Whether you're playing alone or online, the game drops frames all over the place when anything starts moving quickly. This is a very timing-oriented game, and having a frame rate this bad really hurts the gameplay. kilde Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ja, det er litt framedrops når det skjer masse ting på en gang, men er det noen som vet om dette gjelder for fullversjonen av spillet også? Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 på US PSN store will jeg anbefale Puzzle Fighter HD, om du liker 2 player tetris-aktige spill. Artig online, og fin singleplayer også. Du finner også en del fine trailere på den japanske PSN store. Bla av White Knight Story, Afrika, Yakuza "3", Aqua, Valkyrie Battlefield og Flower. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Har link en guide i signaturen min for både US og JP, hvis det hjelper. Helrått å høre Ratchet-traileren på japansk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå