siggii Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Når lettmotorsykkelen min står lenge uten å bli brukt, tappes batteriet litt etter litt. Sist gang jeg kjørte med den var i slutten av sommerferien, fordi jeg har ventet på en del til forhjulet. På den tid har batteriet tømt seg _HELT_ . Var ikke engang nok strøm til å belyse speedometeret. Tyder dette på en feilkobling ett sted, eller er det bare gammelt batteri? Ser ikke bort ifra at det er orginalbatteri; altså 1999. Lenke til kommentar
brembo Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Når lettmotorsykkelen min står lenge uten å bli brukt, tappes batteriet litt etter litt. Sist gang jeg kjørte med den var i slutten av sommerferien, fordi jeg har ventet på en del til forhjulet. På den tid har batteriet tømt seg _HELT_ . Var ikke engang nok strøm til å belyse speedometeret. Tyder dette på en feilkobling ett sted, eller er det bare gammelt batteri? Ser ikke bort ifra at det er orginalbatteri; altså 1999. 9600126[/snapback] mest sansynelig batteriet som begynner å bli dåli.... PS: ett batteri bør aldri stå lenge uten at det er full ladet fordi da blir det dåligere Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kan være at en celle har gått.. Sjekk med syremeter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå