Gå til innhold

Nyhet for bortskjemte Norge - Otrivinavhengighet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært avhengig av denne dritten i et helt år så det er definitivt ikke noe å spøke med.

Det gikk derimot over etter noen dager med tette nese uten spray.

Det finnes derimot flere alternative løsninger som er å få kjøpt på norske apoteker hvor det ene er saltvannsoppløsning på samme type pumpeflaske.

Lenke til kommentar

Hva har dette med tullevirkelighet å gjøre? Det er da rett og slett en opplysende artikkel om problemer som kan oppstå ved feil bruk av et medikament.

Jeg kjenner selv flere som har samme problemet. Selv har jeg alltid unngått nesespray så mye jeg kan, og i hvertfall ikke brukt det for lenge. Da mine foreldre forklarte meg nettopp det som står i denne artikkelen, for 15-20 år siden.

Lenke til kommentar
Vi lever i en tullevirkelighet. Det ble klart for meg da jeg var på reise i de indre delene av Sør-Amerika og bodde i småbyer og tettsteder milevis fra turismen.

9600063[/snapback]

Alt er relevant. Ingenting er perfekt. Uansett hvor bra vi har det, så kan det alltid bli bedre. Uansett hvor bra vi har det, så vil vi alltid finne nye problemer.

Folk flest finner det mer interessant å lese om nesespay og små rikmansbarn som blir vekke. Liker du det ikke? Start en egen kanal da, og se hvor mange seere, lyttere, lesere, du vil få.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...