Raijin Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Heisann. Jeg har en XPS m1710 og kunne godt tenkt meg å oppgradere til 2GB RAM. Jeg kikket på hw.no's anbefalinger og kunne godt tenkt meg disse brikkene. Nå er ting litt trangere inni en bærbar pc, så jeg lurer på om det går fint å presse de nevnte brikkene inn i bærbaren eller om brikkene krever for stor plass. Takker på forhånd for alle svar. Mvh, Raijin Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hei, Her har du en grei oversikt over hva slags minne du bør bruke. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Takk for link. Så det betyr at jeg ikke kan bruke de jeg linket til? Siden det virket som om man måtte være litt forsiktig med hvilken ram man anskaffet. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Så det betyr at jeg ikke kan bruke de jeg linket til? 9599969[/snapback] Nei, de er til stasjonære PC-er... Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 SODIMM er hva man bruker i bærbare maskiner. De er mindre enn hva man finner i stasjonære. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Takker for svar. Må innrømme at jeg ikke visste at man trengte andre moduler til bærbar pc. Jeg går utifra at man heller ikke kan bruke SODIMM i stasjonære PC-er da? EDIT: Er det sånn med SODIMM-moduler at man ikke finner dem i Twin-pakker? Når man søker etter SODIMM 2GB i prisguiden, vil det da si at hver modul er på 2 GB? Endret 29. september 2007 av Raijin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå