Comox Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Windows lukker ned nå jeg bruker DVD brenner. Jeg har fått et merkelig problem. Nå jeg bruker DVD brenner PX-712A så blir skjerm blå og Windows lukker ned. Det kom først på en PC, men er nu også på en anden PC. Begge fungert normalt før med brenner. Jeg har brukt de samme DVD på begge. Jeg har testet begge PC med to forskjellige virus programmer og ikke funne noe. Den første PC hadde jeg nettopp skannet med Zone Alarm System Checkup før problemet oppsto. Lenke til kommentar
Comox Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Ved at bruke Internet Explorer i stedet for Firefox så får jeg etter «error raporting» det svar fra Microsoft å jeg skal «download updates for InCD4». Dvs. kjøpe Nero 7. Er der noe forslag til en gratis løsning? Lenke til kommentar
persistent Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Har vært borti at InCD kan få problemer med AutoRun-funksjonen. Prøv å slå av AutoRun og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå