Alliha Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 VirtualDJ kan skaffast gratis *host* Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 På tide å blåse liv i denne tråden igjen? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 På tide å blåse liv i denne tråden igjen? JA! Har noen spørsmål nemlig. Har litt lyst til å begynne med å mixe sanger osv. Hvor mye koster ett piano som dette? http://www.youtube.com/watch?v=PaZ3ZW0QzpA så billig som mulig. driter nesten i kvaliteten. Er bare en fattig ungdom:( Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hei! Er heelt fersk på dette med mixing, men har gått til innkjøp av et brukt mixebord å ønsker å lære meg alt jeg kan. Dette er mixebordet jeg har kjøpt: Pioneer DDJ-Ergo Som jeg har skjønt det og fått annbefalt, så er Traktor softwaret som er best. Men hvilken type av Traktor må jeg ha til maccen min? Var jo så mange ulike typer.. TRAKTOR SCRATCH for hands-on, digital mixing and DJ software control via turntables or CD decks TRAKTOR KONTROL offers all-in-one systems, DJ controllers, and DJ mixing interfaces – maximum control on laptops and iOS devices TRAKTOR PRO 2, the industry-leading DJ software and TRAKTOR DJ, the pro DJ app for iOS, deliver mind-blowing creative possibilities TRAKTOR audio interfaces boast quality, connectivity, and punchy, crystal-clear sound. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Når jeg sitter hjemme, så har jeg Traktor S2 med Traktor Pro software, veldig bra program med mange muligheter (mer enn jeg har satt meg inn i eller trolig kommer til å få bruk for.. ) Hadde før Hercules E2 Mp3 (tror jeg) med VirtualDJ "lite" som gjorde jobben når en skulle mikse, men Herculesen manglet bl.a egen utgang til headsett samt mulighet til å høre på live sang og cue samtidig. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Jeg har en Traktor S4 selv og er veldig fornøyd med den. Den er grei å drive med hjemme og den er greit å ta med seg og. Win-win-situasjon. Traktor Pro funker også veldig bra. Mye bedre enn Virtual DJ og liknende programmer. Det du trenger er en Traktor kontroller (S2 eller S4). Kjøper du den vil du også få med Traktor Pro som er programmet du bruker inne på pcen. Traktor er bra og ikke himla dyrt. Hadde faktisk helt glemt at jeg lagde denne tråden langt tilbake i tid. 1 Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ja, var ikke så veldig mye liv her akkurat! Men tusen takk for tipsene, skal prøve meg frem med TP2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå