Gå til innhold

DJ-tråden - Spørsmål om DJ'ing

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

har egentlig ingen erfaring med noko, men ein skal ikkje kjøpe beltedrevne. Direct drive/direkte drev er det som teller.

men hvis du ser på forrige side, anbefaler kaggen eit par usb-mikserar som du kan koble til dataen og bruke med virtualDJ.

forresten: kva slags musikk skal du mikse?

Lenke til kommentar
har egentlig ingen erfaring med noko, men ein skal ikkje kjøpe beltedrevne. Direct drive/direkte drev er det som teller.

men hvis du ser på forrige side, anbefaler kaggen eit par usb-mikserar som du kan koble til dataen og bruke med virtualDJ.

trance og hardcore techno ;)

Lenke til kommentar

trance og hardcore techno ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

greit nybegynner sett det der. husk at det ikke er scratch på den spilleren du har der. greit å vite.

har selv fått meg cdj1000mk3 og djm 800. utrolig deilig sett må jeg si :)

da er det bare å få solgt gamle settet mitt^^

anbefaler cdj1000 sterkt ^^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

veitt det ikkje er scratch før cdj-400, men dette er ikkje ein eigenskap som betyr noko for meg. (takk til ellaskins for mykje av infoen eg kan om cdj-200 :p )

cdj-1000 trur eg blir litt vel dyrt. Men kva skal du selge? kanskje eg er ein potensiell kjøpar? ;)

edit: to stk cdj 800 og djm 400 mikser?

hur mycket?

Endret av Alliha
Lenke til kommentar
veitt det ikkje er scratch før cdj-400, men dette er ikkje ein eigenskap som betyr noko for meg. (takk til ellaskins for mykje av infoen eg kan om cdj-200 :p )

cdj-1000 trur eg blir litt vel dyrt. Men kva skal du selge? kanskje eg er ein potensiell kjøpar? ;)

edit: to stk cdj 800 og djm 400 mikser?

hur mycket?

pm sendt :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...