jpsalvesen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Akk, der traff høsten med full tyngde, gitt.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hmm. Jeg begynner å bli usikker. Liker jeg det eller ikke. Det er harmonisk og stemningsfylt, men likevel er det for mye ufokusert. Fin følelse av dybde gir det ihvertfall. Det som er fokusert er sylskarpt. Fargene passer, og bakgrunnen er dus og fin. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Må si meg enig med Gissan. Syns det er litt for mye som er ute av fokus, og da for mye ute av fokus. Bakgrunnen er som han sier fin. Ellers får jeg også en følelse av harmoni i bildet. Skulle ønske det var mer som var skarpt Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Takk, begge to. Jeg skal forsøke med en litt mindre blender neste gang (regnet har gudskjelov stoppet nå)! Endret 29. september 2007 av jpsalvesen Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det gjør vel ingentin at det regner når man allikevel sitter inne?? :!: Men fra spøk til alvor. Jeg likte den delen av bildet som var i fokus. Kunne faktisk tenkt meg noe sånt som bakgrunn på skrivebordet om alt var i fokus. Så kunne man juksa litt o PS og lagt de dråpene over ett annet bilde så det så ut som skjermen var våt. Jeg kan det ikke.. men det går sikkert ann. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det gjør vel ingentin at det regner når man allikevel sitter inne?? :!: Men fra spøk til alvor. Jeg likte den delen av bildet som var i fokus. Kunne faktisk tenkt meg noe sånt som bakgrunn på skrivebordet om alt var i fokus. Så kunne man juksa litt o PS og lagt de dråpene over ett annet bilde så det så ut som skjermen var våt. Jeg kan det ikke.. men det går sikkert ann. 9602861[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå