noenmoen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) for ei stund sia avinstallerte jeg antivirusen på PC-en min fordi jeg sku fikse noe, så glømte jeg å installere det igjen. så jeg var uten antivirus et par uker, msn klikka også har jeg hatt problemer med at nesten hver gang jeg åpner ei ny sie i firefox (samme problem i opera og IE) så må jeg oppdatere den 2-3 gang før den vises. når jeg installerte AVG igjen og sletta virusan så fungerte msn som normalt igjen men det med firefox blei ikke fiksa... når jeg høyreklikker på nettverkstilkoblinga og trykker reparer så kommer feilen under opp, har installert hovedkort/nettverksdriveran på nytt (680i)... jeg får heller ikke delt filer på LAN, jeg finner ikke de andre sin PC og dem finner ikke meg... Screenshot av problemet: Endret 29. september 2007 av Hellriser Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kjør denne. http://www.snapfiles.com/get/winsockxpfix.html Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 fikk link til samme programmet hos en kompis tidligere i dag, men takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå