danilovic Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Jeg har nettopp installert mitt Gainward GF2 ti/450. På trayen er det noe som heter "EXPERT tool". Jeg gikk inn der, og fant "performance". Der kunne jeg stille inn Core clock og minne clock. Det var også et "meter" som indikerte når jeg hadde klokka (?) for mye. Dvs en pil som gikk fra grønn-gul-oransje-rød. Så jeg satt den til overgagen mellom gul og oransje. Er dette bare for å se, eller har jeg virkelig overklokka kortet mitt? Er de da trygt å ta den helt opp til rødt, dvs core 280, og minne 480? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Hvis du klokker det for mye vil du snart se at bildet blir flimrete eller fullt av farger el. l. Det lureste er å holde seg på et "sikkert" nivå. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 Og det sikre nivået er..? Kortet blir ikke herpa om jeg klokker (?) for mye? Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Quote: On 2002-01-03 23:38, Flakkman skrev:Hvis du klokker det for mye vil du snart se at bildet blir flimrete eller fullt av farger el. l.Det lureste er å holde seg på et "sikkert" nivå. Tror tempratur målerne dine er en "smule" feilstilt... :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 Mine eller Flakkmann sine? Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Expert-tool har en altfor lav grense på overklokkingen, jeg kan max'e ut innstillingene på mitt GF2Pro/450 (250/480 hvis jeg ikke husker helt feil). Hvis du skal overklokke bør du dumpe expert-tool og gå over til nvmax Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 Den linken virka nok ikke. Lenke til kommentar
picachu Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 http://www.nvmax.com/cgi-bin/nvmax.pl?action=welcome var visst for sein :smile: ROFL p|cachu [ Denne Melding var redigert av: picachu på 2002-01-04 00:23 ] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 Hva leter jeg etter? Lenke til kommentar
xonic Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 hva er det som har skjedd med siden? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 Jeg vet ikke, for jeg har aldri vært der før... Er det et overklokkingsprogram jeg skal ha? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 http://www.gameplex.ch/downloads/utility/nvmax.htm Prøv denne Sosohal. Ser at du har tatt meg igjen på antall meldinger, jeg har ikke vært så aktiv som i romjula og blir vel heller ikke mer aktiv enn det. Telcontar Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 Takk skal du ha. Har lett lenge nå. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 http://www.voodoofiles.com/2597 Her finner du en enda nyere versjon Telcontar Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 Ja, det ble mye downloeading på meg i dag :razz: Lenke til kommentar
tellus Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 kjørte mitt gainward gf2 ti/500 xp på core 285 å mem 508 da ble de små hvite prikker i 3dmark 2001. tror ikke dette er bra i lengden. har fabrikk vifta, kan de hjelp me feks. thermaltake blue orb.? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 Ikke vet jeg. *Fersk i klokking* Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 er nok like newbie som deg på klokking og slik sosohal.... er det slik som sosohal spørr om.. "har man overklokka sjermkortet bare ved og skru opp coren og minnet"??? noen som kan svare? hvor høyt kan man overklokke får man trenger og begynne med og plassere på ny vifte, kjøleribbe og slikt... ( i %) hilsen Senitel GODT NYTT ÅR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå