Kontorstol Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hei, jeg bestilte men en bærbar PC til skolebruk i går, og den ligger på fjernlager.. Så det jeg lurer på hvor lang leveringstiden er, sånn ca? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Såvidt jeg forstår, så er den ikke på fjernlager. Det står jo "På lager: 20+". Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Aha Så jeg får den om ikke så lenge? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Du får den nok på mandag Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Kan vel svare på spørsmålet med det same. Henta frå Netshop sitt kundesenter: FjernlagerPå flesteparten av Netshops produkter vil du kunne finne to typer lagerstatus. Vår egen lagerstatus representerer produkter vi har liggende på lager her hos oss i Sandefjord. Fjernlager er informasjon om hvor mange produkter det er på lager hos vår leverandør, og er produktet på lager hos leverandør er det stor sannsynlighet for at vi også vil kunne ha den på lager innen kort tid. Våre leverandørers lager er dynamiske og kan forandre seg på kort tid. Dette kan medføre at Netshop ikke står først i kø for den aktuelle varen, og det kan iberegnes lenger ventetid en først antatt. Dei kan sjølvsagt ikkje garantere noko, men eg antar det vil ta 1-3 dagar ekstra. Endret 29. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Bestilte den i går da, blir ting sent i på lørdag/søndag da? Skal bort fra søndag til tirsdag da, så jeg håper den er her til onsdag Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Innen onsdag har du den nok ja, med mindre Netshop eller Posten rotar noko veldig. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg er enig med Smirnoff sin konklusjon her, de har den på lager. Det står jo 20+ OVENFOR der det står "På fjernlager" Har du vært inne og sett på ordrestatusen din? Der står det nemlig hvor langt de har kommet i behandlingen av ordren din.(Netshop er raske, selv fra fjernlageret) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Ordrestatus: Åpen Har nok ikke gjort noe med den enda Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 De jobber nok ikke i helga. Den blir nok sendt straks på mandag. Jeg bestilte min bærbare hos Netshop på en søndag, og mandag ettermiddag var den gått med Posten. Onsdags morgen var den hos meg. (Bor i Arendal). Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Da får jeg den nok om ikke så alt for lenge Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ordrestatus: Åpen Har nok ikke gjort noe med den enda 9599919[/snapback] Den blir pakket og sendt før kl 1500 på mandag om varen er på lager,så blir resten opp til posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå