Gå til innhold

Eye Of Judgment


Henry9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

slike kortspill ER morsomme, men jeg tror dette blir en bommert, ettersom ganske så få kort(for få) dårlig konsept på selve kortspillet, og altfor lite komplisert, halve moroen er å kunne reglene selv, sitte rundt ett bort med 5-6 tjommier og faktisk ha det gøy sammen, ikke sitte forran en tv og drive med dette.

Lenke til kommentar

Poenget er vel at det er vanskelig å finne 5-6 som er interesserte i å spille Magic: The Gathering på flekken. I så måte er det jo en fin løsning. Med tanke på at det er samme selskap som står bak dette spillet (og at det faktisk skal komme massevis av addon-cards), høres det jo ut som en bra ting for de som likte det forrige. Det er vel også mulig å spille mot hverandre lokalt om man vil.

Lenke til kommentar
Lurer på hvor lang tid det går fra første addon-pack er ute til det ligger torrents ute med kortene, ready for printing.

9599809[/snapback]

 

Første gangen du skal spille online, registrerer du kortene dine, og maskinen trekker for deg på online, slik at du ikke kan jukse.

Dersom du kjøper add-on kort, må du legge til de og registrere dem også.

Du kan ikke registrere ett veldig bra kort to ganger, så tror nok at det ikke blir så enkelt å laste ned kort, uten å kjøpe dem. :-/

Lenke til kommentar
Lurer på hvor lang tid det går fra første addon-pack er ute til det ligger torrents ute med kortene, ready for printing.

9599809[/snapback]

 

Første gangen du skal spille online, registrerer du kortene dine, og maskinen trekker for deg på online, slik at du ikke kan jukse.

Dersom du kjøper add-on kort, må du legge til de og registrere dem også.

Du kan ikke registrere ett veldig bra kort to ganger, så tror nok at det ikke blir så enkelt å laste ned kort, uten å kjøpe dem. :-/

9600644[/snapback]

 

 

de fikser nok dette med noe form for (kaller det kortnr jeg) så ett kort kan ikke bli regga 2 ganger.

9600901[/snapback]

 

Dere hinter til at kortene får serienummer i barcoden sin også. Jeg tror uansett at om noen setter seg ned og finner ut av hvordan det egentlig fungerer, så vil en få mulighet til å bruke "piratkort". La oss i så fall bare håpe at utviklerene har tenkt så langt at de ikke lager systemet slik at piratkortene som blir registert ødelegger for faktisk kjøpte kort.

Lenke til kommentar

Sjekket opp nå på både gamespot og VGP at dette spillet kommer 23 october, bundlepakken som inneholder eyetoy, starter pack, en booster pack og playfield matten koster tilsammen 445kr på VGP og vil sikkert koste en 8-900 i norge.

 

mitt syn på spillet er btw endret nå etter jeg så denne traileren

 

Har bestilt og gleiar meg :D andre folk skal anskaffe dette? let me know! :D

 

med frakt kom d på 117kanadiske $, sikkert litt stor pakke da tenker jeg :S

Endret av Slugge
Lenke til kommentar
Sjekket opp nå på både gamespot og VGP at dette spillet kommer 23 october, bundlepakken som inneholder eyetoy, starter pack, en booster pack og playfield matten koster tilsammen 445kr på VGP og vil sikkert koste en 8-900 i norge.

 

mitt syn på spillet er btw endret nå etter jeg så denne traileren

 

Har bestilt og gleiar meg :D andre folk skal anskaffe dette? let me know! :D

 

med frakt kom d på 117kanadiske $, sikkert litt stor pakke da tenker jeg :S

9605253[/snapback]

 

Skjønner ikke helt hvor du besilte fra. Please post en link til sjappa.

Lenke til kommentar

Denne traileren så jo faen meg helt rå ut! Dette er virkelig en showoff for kompiser og venner på hva nextgen er for noe.

 

Får håpe de har betatestet dette skikkelig slik at det er balansert og at man ikke blir grisebanket uten å ha kjøpe kort for 10.000 spenn.

 

Splite en del magic the gathering før i tiden og husker at flere folk hadde kortstokker verdt over 10.000 spenn. Den verste var vel på 17.000 dette var rundt 1994 1995 har ikke spilt det siden men har vel kort for ca 2000 spenn selv. Blir vel fort et kortrace her også husker vi spleise på hele kartonger med boorsterbacks på den tiden.

 

Har forstsatt en sort terrordeck som er ganske brukbar :-) Mangler dog none Black Lotuser.

 

Hva pokker koster det kortet i dag? Tror man måtte betale rundt 1000 spenn for det ene kortet på den tiden.

 

Ulempen med dette spillet er man IKKE kan kjøpte brukte kort i frykt for at de er regget allerede. Derfor blir alle nødt til å kjøpe nye uåpnede boosterpack. Dumt for oss. Bra for kortprodusentene. Spennende å se om dette spillet har livets rett når man ikke kan bytte kort. Hvis de da ikke legger inne en "trading" mulihget i spillet det man kan sjekke sine kort ut og inn for kjøp/salg......

Lenke til kommentar

her bestilte jeg

 

Og ja spillet virker helt sykt isåfall fra den siste traileren. Minner sykt om magic the gathering, bare kanskje litt mindre avansert... men kommer nok! :)

 

nå skal jeg ikke si sikkert men kan tenke en booster pack i norge vil koste mellom 40-60kr, mens fra vgp kan d koste helt nedi 15-30...

Endret av Slugge
Lenke til kommentar
her bestilte jeg

 

Og ja spillet virker helt sykt isåfall fra den siste traileren. Minner sykt om magic the gathering, bare kanskje litt mindre avansert... men kommer nok! :)

 

nå skal jeg ikke si sikkert men kan tenke en booster pack i norge vil koste mellom 40-60kr, mens fra vgp kan d koste helt nedi 15-30...

9624781[/snapback]

 

Klarer man å få fatt i en distributør bør det også være mulig å få kjøpt kartonger med boosterpack billig. Er vel en 40-60 boosterpacks i hver kartong. Tror man er sikret ganske så rå kort da.

 

Det koster å være kar :-)

Lenke til kommentar

Kom igjen og få igang noe mer diskusjon på dette spillet a! Kommer jo til å ta helt av, jeg gleder meg sykt!

 

Hadde f.eks. vært fint med mer info om hvordan kortene skal fungere. Hører allerede at det ligger decks rundt på diverse torrent-trackere. Men dette kan vel ikke fungere, det vil isåfall ødelegge spillet ganske mye ..

 

 

Edit: Forresten, hvor lang tid bruker vgp.ca på å levere? Tenkte å bestille en bunke spill derfra nå. :)

Endret av dekar24k
Lenke til kommentar

Leste på VGP at man får kjøpt boosterpacks eller ferdiglagede decks? Er ikke det litt juks. På det glade 90 tallet når jeg spilte Magic The Gathering måtte man selv sette sammen sitt eget deck ved å samle på kort og bytte. Hvordan er det i dagens MTG. Kan man kjøpe ferdige oppsatte decks der?

 

Skal bli artig å se hvilke andre spill som kan utnytte dette. Si fra hvis dere finner noen skikkelige reviews med omtale av REGLER på dette spillet. Vil gjerne sette meg skikkelig inn i regelsettet på dette spillet.

 

Post linker!

 

Og gjerne en PM med torrents :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...