siindre Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Hei Jeg har ett problem med mitt Collin McRae DiRT spill. Når jeg har alle grafikk instillingene på det laveste kjører bilen helt fint med god handling. Men når jeg tar grafikken på det høyeste er det nærmest umulig og kjøre bilen. Den svinger alt for "kraftig", altså ett lite trykk på ene piltasten kan sende den inn i veggen. Men det lagger ikke i det hele tatt, så PC-en takler jo spillet på så høy grafikk. Noen forslag?? CPU: C2D E6600 HK: Asus P5N-E SLi Ram: 2*OCZ Gold 1GB 800MHz Skjermkort: GeForce 8800GTS 640MB Endret 29. september 2007 av siindre Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det kalles lav fps. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Det kalles lav fps. 9599365[/snapback] Vel, da er det litt merkelig at alt annet ser bra ut, ingenting henger, lagger eller noe som helst. Det eneste er bilens handling. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) hadde det slik både på lav og høy grafikk.. skjønner ikke, men kanskje det er en patch ute som fikser dette? :google: Endret 29. september 2007 av KexxY Lenke til kommentar
siindre Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 hadde det slik både på lav og høy grafikk.. skjønner ikke, men kanskje det er en patch ute som fikser dette? :google: 9599492[/snapback] Jeg prøvde nettopp å oppdatere til 1.21, fikset mange feil, men ikke den jeg har beskrevet. Jeg er overbesvist om at det IKKE er lav FPS. Fordi da ville jeg sett litt etterslep i f. eks sladdene, når den spinner rundt, hopper, kjører utenfor skrenter osv osv. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 *bump* Ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Du kan ha en stabil lav fps, uten drops, prøv å mål fps mens du spiller, enten gjennom fraps, eller gjennom en bryter i grafikkdriverne dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå