Rulator Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Dersom du skal slokke en eventuell brann, er det nok best å legge et lokk over bassenget deres som stopper tilgangen på oksygen Goscinny 9601375[/snapback] jaok bedre det:D så slipper det å bli stress i hjemmet:D 15 og 16 år vettu:D Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 First Price sin matolje er no det samme som jeg bruker på stekepanna når jeg lager mat,tror den blir litt varmere enn hardwaren. Lenke til kommentar
BSP Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 matoljen tar ikke fyr... tenk i stekepanna tar det fyr der? Men lykke til, høres ut som et kult prosjekt. men hvordan vil det gå med hdd'en? tåler den å ligge i matolje? og strømforynningen? Lenke til kommentar
drbo Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Kult at noen gjør dette i Norge også Tar dere film underveis? Flere filmer om dette på Youtube .... sikkert flere også. Men det skal bli moro å se resultatet NB! Husk å ha harddisk utenfor matoljen! Endret 29. september 2007 av drbo Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hd bader i mat olje, funker enda:) kjøpte alt for lite mat olje 10 liter holdt ikke:P så blir litt utsatt. Regner med at vi blir ferdige på onsdag:) Takk for god respons. bare kom med tips osv:) psu har vi enda ikke testet i olje men vi får se:) håper tråden blir oppe til oonsdag for da blir det mer fra oss:D Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Dette er et lovende prosjekt. Jeg skal personlig donere en mopp når dere har klart det jeg antar dere klarer :-D Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Dette er et lovende prosjekt. Jeg skal personlig donere en mopp når dere har klart det jeg antar dere klarer :-D 9603466[/snapback] En mopp kan komme til nytte:) edit: matolje burde ha høyt brannpunkt! Endret 30. september 2007 av rulator Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 At harddisken får masse matolje og dritt inni seg er vel kanskje ikke noe særlig, eller? Den vil vel bli fort ødelagt antar jeg.. PSU skal vel gå like bra, som alt det andre? Bare viftene som går saktere, om de går rundt i det heletatt. Uansett, spennende prosjekt! Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 At harddisken får masse matolje og dritt inni seg er vel kanskje ikke noe særlig, eller? Den vil vel bli fort ødelagt antar jeg.. PSU skal vel gå like bra, som alt det andre? Bare viftene som går saktere, om de går rundt i det heletatt. Uansett, spennende prosjekt! 9608075[/snapback] hehe hardisken er en bagatell sak:) funker den over tid er det jo spennende. viftene vraka vi forresten:) gleder oss til onsdag dryle oppi mer matolje Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jada vi har skaffet 20 liters akvarium til prosjektet vårt nå. Så får vi orange neon lys sponset av Viftestyrern:) da blir det liv! så copywhoren hehe Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Får du satt tanken på en rulator og gjort den mobil også, tror jeg prosjektet blir perfekt. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Får du satt tanken på en rulator og gjort den mobil også, tror jeg prosjektet blir perfekt. 9614635[/snapback] haha:D takker for tipset skal mekke det:) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Harddisker er vel hermetisk tette? EDIT: Jeg har forresten et forslag til hvordan man kunne skaffe litt omløp: Sleng nedi et par lekebåtmotorer, de propellene er beregnet på væske og bør flytte på ting. De går jo på ett AA-batteri, men tåler i hvert fall tilsvarende fire, om enn ikke så lenge av gangen (egen erfaring). Endret 1. oktober 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Harddisker er vel hermetisk tette? 9614649[/snapback] Vet ikke, men den funker jo enda:) etter å ha bada i 2 dager så 0 stress Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Harddisker er vel hermetisk tette? EDIT: Jeg har forresten et forslag til hvordan man kunne skaffe litt omløp: Sleng nedi et par lekebåtmotorer, de propellene er beregnet på væske og bør flytte på ting. De går jo på ett AA-batteri, men tåler i hvert fall tilsvarende fire, om enn ikke så lenge av gangen (egen erfaring). 9614649[/snapback] har Pumpe til vannkjøling ++ dette vil lage omløp hvis det blir nødvendig Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Da er vel den store dagen kommet. oppdateringer kommer senere i dag, skal senkes i et akvarium + mer matolje:D Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Jeg venter spent på hvordan dette går Endret 3. oktober 2007 av El Netzor Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Herved bevist: aldri legg hd-en i matolje:D den spinner ikke opp bare hakker hehe Endret 3. oktober 2007 av rulator Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kunne nesten tenkes. Det tok vel bare en god stund før hardisken ble fylt opp med olje? Har dere fått mer olje nå eller? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kunne nesten tenkes. Det tok vel bare en god stund før hardisken ble fylt opp med olje? Har dere fått mer olje nå eller? 9627622[/snapback] Har mer olje nå ja, men må ha ny disk hehe. måtte bare teste disken i matolje tok nok bare litt tid før den ble fylt opp. noen som vet om en boble maskin eller? hva blir et et ekte akvarium uten bobler og matolje fisk:D? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå