bobyboj Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg handlet nylig en Apple Ipod Nano 8gb (Gen.3) på Apple store.. Noen dager etter fikk jeg en slags kvittering i posten, med det som jeg hadde bestilt. Står blant annet Bill to: "Mitt navn" Payment terms: Credit card Visa/Mcard osv osv. En helt vanlig kvittering som man også får med fra komplett.no osv i pakninga, og under står det. Kvitteringen er fra Apple Sales International Hollyhill, york, Ireland. Jeg gikk så på posten for å få hentet IPOD, der ble jeg møtt med postfolk som sa den ikke funka til å hente varen min? Hva må jeg så nå gjøre? Fint om noen har hatt en slik bestilling eller har bestilt på apple før. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 det er bare en vanlig kvittering ja, de sender den separat. selve ipoden leveres med bud fra tnt, du kan spore pakka med referansenummeret ditt på tnt sine sider. Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 det er bare en vanlig kvittering ja, de sender den separat. selve ipoden leveres med bud fra tnt, du kan spore pakka med referansenummeret ditt på tnt sine sider. 9598944[/snapback] altså har den egentlig ikke kommet? Så det kommer et nytt brev om noen dager ? Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 (endret) En ting til: Hva gjør jeg hvis det står "28 sep 2007 11:00 Oslo Driver Unable To Deliver Due To Time Restrictions" ?? Altså har han vært på døren allerede? Endret 29. september 2007 av bobyboj Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Budet hadde ikke tid til å levere pga tidsbegrensninger. Latskap med andre ord. Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 det jeg tenkte, en fatt one. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Budet kommer sikkert på mandag. Ring TNT hvis budet ikke har vært der da. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå