Mattlakk Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Hei, har en volvo 740 jeg tenkte jeg skulle ordne meg litt stereo i, siden jeg har en fetter som er glad i å drive med slik, lot jeg han hjelpe meg, og han gjorde mesteparten av jobben ^^ Utstyr hitill: 2x12" Pioneer TS-W307D2 En 1kanals a/d/s 2800watts forsterker (p700.1) Til basserne. Også har jeg en jensen forsterker jeg ikke vet hva heter til å drive høytalerne. Har brukt gulvspon til basskassa;) Har litt dempematriale inni kassa, men ikke mye! lyden er driit bra Har plexiglass i midten hvor du ser forsterkeren gjennom Bilde - stort bilde stort Bilde - stort Bilde - stort Bilde - stort Og et bilde i mørket og ferdig resultat: BIlde - stort Vi brukte ca 3 dager på å gjøre dette, foreløpig har jeg orginale høytalere inni bilen (4stykk) og de funker merkelig bra med jensen forsterkeren, så jeg vurderer faktisk å beholde dem ^^ Hva syns dere om basskassa mi ? (vil helst ungå kommentarer som: volvo er så stygt osv, det her er om basskassa) Målet med den er at den skal bli så fin at når jeg skal selge den skal det stå: Basskasse selges, men det sitter dessverre fast i en volvo 740 som følger med på kjøpet! ^^ Endret 29. september 2007 av crawford Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Legger til at jeg har den spilleren her: http://bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1806 Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 basskassa var rå lukka eller porta ? likte ikke spilleren din helt da men (Sony ) Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Kassen er lukka hehehe, skjønner:P Lenke til kommentar
Kuuket Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Fin kasse : ) Hvordan spiller den ? Også hvordan mål og sånn brukte du ? : ) Mvh Stefan Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 skeptisk til å ha suber 10 cm under hattehyllen mens de peker rett mot, hvordan er lyden? hører du forskjell på buldring og bass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå