Gjest Kolbu Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg er helt sykt forelsket i en jente. jeg er 15 år, hun er 14 Jeg har likt henne over 1 år, men jeg klarer ikke få henne:( Akkuratt nå er vi uvenner pga jeg ble sur på fylla, Hva burde jeg gjøre? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg er helt sykt forelsket i en jente.jeg er 15 år, hun er 14 Jeg har likt henne over 1 år, men jeg klarer ikke få henne:( Akkuratt nå er vi uvenner pga jeg ble sur på fylla, Hva burde jeg gjøre? 9598840[/snapback] snakk med hun på msn, bli venn med hun igjenn, så kan du spørre om hun vil bli med på kino eller noe, vet egentlig ikke, alle jentene jeg har prøvd meg på har jeg blitt bestis med, ikke kjæreste ... Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Du kan nok starte med og si unnskyld for det i fylla.. Har du sagt at du liker henne da? Eller veit hun det fra før av? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Posten rett over er fra meg, glemte og logge inn.. Sitter ved ny bærbar og har glemt og logge inn for første gangen. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hvorfor ble du sur? Lenke til kommentar
Erik27 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ta heller og ringe hennne og si unskyld.Veit at det kan virke litt tøfft men det tror jeg er den beste løsingen Lenke til kommentar
fluff Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ikke kino. Hva som helst, bare ikke kino. Lenke til kommentar
Mirkur Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Kino er noe av det dummeste du kan gjøre på en date. Du får ikke mulighet til å prate med personen eller bli kjent med henne. Bare dra ut og sett dere ned på en cafe og bestill drikke og bare prat. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg føler at personen over ikke helt oppfattet trådstarters problem... Jeg lurer fremdeles på hva trådstarter ble sur for. Han har ikke noe annet valg enn å gjøre det godt igjen, vil jeg tro. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg føler at personen over ikke helt oppfattet trådstarters problem... Jeg lurer fremdeles på hva trådstarter ble sur for. Han har ikke noe annet valg enn å gjøre det godt igjen, vil jeg tro. 9606191[/snapback] du har sikkert vært 15år, full og forelska.. trenger ikke si mer for at du finner ut hva man blir sur for Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Faktisk ikke Mitt kull var usedvanlig rolig på den alderen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 snakk med hun på msn, bli venn med hun igjenn, så kan du spørre om hun vil bli med på kino eller noe, vet egentlig ikke, alle jentene jeg har prøvd meg på har jeg blitt bestis med, ikke kjæreste ... 9598973[/snapback] Siden du har så "dårlig" erfaring med å bli i sammen med jentene kanskje vi ikke bør følge rådet ditt? :!: Forklar dumheten i krangelen og unnskyld deg og legg deg flat så langt det lar seg gjøre. Og si hu har rett og du tar feil(Selv om hun har feil. Uskreven lov sier at kvinner alltid har rett). La det ligge der. Når det har løsnet avslutter du samtalen på en "gentlemen's way" og kommer deg vekk. Så etter noen dager kommer du i snakk med hu igjen og forklarer at du ikke har helt fått gjort opp for dine "synder" og vil gjøre dette noe. Så finner du på et eller annet som hun setter pris på. Etter dette tar du det fortløpende, men husk, hu har alltid rett Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Faktisk ikke Mitt kull var usedvanlig rolig på den alderen. 9606330[/snapback] hehe... husker den tiden ganske godt jeg... var i den tiden jeg forelska meg noe ekstremt i ei... Har lært mye siden den gang hehe... uff å uff, hvor småsur jeg var for at jeg ikke fikk hu hehe... Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 For hun sa nei til og være me meg for hun ikke fikk lov sa han men så var hun med mange andre istede, ikke at hun ikke får lov til det, men liker ikke når folk lyver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå