mhsalangli Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 har vært hos bilstereospesialisten her i tromsø, der har de 2 forsterkere jeg kan tenke meg. de koster under 2000. jeg går ikke over den prisen. den skal drive en enkel sub av merke pioneer ts-w1200c Specs den sitter da i en kasse som er bygd for elementet. de jeg har å velge mellom er en cadence eller en magnat til ca 1500kr andre alternativer ? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg har selv hatt en magnat monoblokk, og det virker ikke som de skryter på spesifikasjonene hvertfall. Hadde en Magnat Rock Mono 1000, var storfornøyd med den, angrer på jeg solgte den faktisk. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hva med en US Amps XT1600.2 fra morel.no ? Den koster 1900 kr. Eller se på http://www.mamut.net/dynabel/, de har også noen billige forsterkere. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 En soundmagus x-1500 vil gjøre jobben greit... koster fra 1400,- Mye bedre med en monoforsterker med litt krutt, enn en 2 kanaler med lite krutt... Også kan du slenge på en sub til senere hvis du ønsker det, det kan du ikke på de fleste 2 kanalere hvis du brokobler Ville sterkt vurdert en annen sub også... får mye som er bedre en den der, uten at det koster så mye Lenke til kommentar
Defus Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeah, en mono er alltid å anbefale, bare fant ikke noe velegnet i farten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå